کد خبر : 1632527 | 04 شهریور 1398 ساعت 01:23 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 5-2 بتیس: غرش آبی و اناری های جوان

بارسلونا در شبی که لیونل مسی و لوئیس سوارز را در اختیار نداشت، به لطف درخشش آنتوان گریزمان و ستاره های جوانش توانست 5-2 بتیس را شکست بدهد.

بارسلونا 5-2 بتیس: غرش آبی و اناری های جوان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان والورده که در هفته ابتدایی مغلوب اتلتیکو مادرید شده بودند، در دیدار امشب نمایش به مراتب بهتری داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 14، روی ارسال خوب جوردی آلبا، آبی و اناری ها صاحب اولین موقعیت خطرناک شدند اما ضربه سر سرخی روبرتو خوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد نوبت گریزمان بود که دروازه حریف را به خطر بیندازد اما واکنش خوب مارتین، مانع از باز شدن دروازه بتیس شد.

در مقابل، این تیم میهمان بود که روی یک ضدحمله، توانست به گل اول بازی برسد. پاس اشتباه بوسکتس در میانه زمین باعث شد بتیس صاحب موقعیت شود و در نهایت این نبیل فکیر بود که پاس در عمق لورن مورون را با یک شوت تماشایی، تبدیل به گل کرد.

 

1429391

 

1429394

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند اما دفاع فشرده بتیس مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. بازی با همین روند ادامه داشت و موقعیت های نصفه و نیمه بارسا هم خطر چندانی روی دروازه حریف ایجاد نمی کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 41، آبی و اناری ها توانستند به گل تساوی برسند.

روی یک حرکت تیمی خوب و ارسال دیدنی سرخی روبرتو بود که گریزمان پشت مدافع حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه نه چندان محکم، دروازه بتیس را باز کرد.

 

1429393

 

1429389

 

بارسا می توانست خیلی زود به گل دوم برسد اما هیچ یک از بازیکنان بارسا نتوانستند از ارسال خوب نلسون سمدو استفاده کنند. در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا طوفانی آغاز کرد و در فاصله 15 دقیقه، سه بار دروازه بتیس را باز کرد. ابتدا در دقیقه 50 بود که بار دیگر روی پاس سرخیو روبرتو، گریزمان این بار پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه کات دار دیدنی، توپ را دور از دستان دروازه بان بتیس به تور رساند.

 

1429390

 

1429392

 

پنج دقیقه بعد، این بار گریزمان موقعیتی برای کارلس پرز ایجاد کرد اما ضربه مهاجم جوان بارسا به تور کنار دروازه برخورد کرد اما در دقیقه 56، این بازیکن گل سوم را وارد دروازه بتیس کرد. روی توپ گیری خوب بوسکتس بود که بارسا صاحب موقعیت شد و با پاس سمدو، پرز بعدا از یک حرکت عرضی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

فشار حملات بارسا در دقیقه 60 به گل چهارم منجر شد. این بار خود بوسکتس در نقش گلساز ظاهر شد و این آلبا بود که با یک شوت نه چندان خوب، حساب کار را 4-1 کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسلونا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند برای زدن گل بعدی اشتیاق کمتری نشان می دادند اما سرانجام در دقیقه 77 به گل پنجم رسیدند. روی یک حمله سریع بود که گریزمان با یک پاس عرضی، آرتورو ویدال را درون محوطه جریمه بتیس صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به طاق دروازه کوبید.

تیم میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 79، اختلاف را به سه گل کاهش داد. این بار هم روی اشتباه هافبک های بارسا بود که مورون صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، دروازه تراشتگن را باز کرد.

در دقایق پایانی باز هم این بارسا بود که موقعیت های بهتری برای زدن گل های بعدی داشت اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت بازی با برتری 5-2 آبی و اناری ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها