کد خبر : 1632587 | 04 شهریور 1398 ساعت 12:10 | 209.3K بازدید | 0 دیدگاه

تو و مائورو حوصله همه را سر برده‌اید

مجادله تند وندا ایکاردی با ویری و کاسانو

با بالا گرفتن شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مائورو ایکاردی، دعوای لفظی همسر و مدیر برنامه‌های او، واندا نارا با آنتونیو کاسانو، ستاره سابق ایتالیایی در یک شبکه تلویزیونی خبرساز شد.

مجادله تند وندا ایکاردی با ویری و کاسانو

به گزارش "ورزش سه"، جنجال درباره آینده مائورو ایکاردی، ستاره پرحاشیه اینتر همچنان ادامه دارد. در آخرین پرده از جنجال‌های پردامنه این ستاره آرژانتینی، همسر و مدیر برنامه‌های او واندا نارا که برای گفتگو درباره وضعیت او در یک برنامه تلویزیونی ایتالیایی شرکت کرده بود با آنتونیو کاسانو، فوتبالیست سابق ایتالیایی و ستاره سابق تیمهای رئال مادرید، رم، آث میلان و اینتر و دیگر ستاره سابق فوتبال ایتالیا ویری درگیری لفظی پیدا کرد و کار به جایی رسید که نارا با جمله " این چرندیات دیگر بس است" به حرفهای کاسانو پاسخ داد.

 

1429464

 

واندا نارا بدون تردید چهره‌ای است که خود یکی از دلایل پرحاشیه شدن مائورو ایکاردی بوده است. واندا دیشب در برنامه تلویزیونی تیکی تاکا که به شایعات فوتبالی می‌پردازد حضور یافت تا آخرین اخبار را درباره آینده همسرش بیان کند. علت اصلی همه حاشیه‌هایی که در تابستان جاری حول و حوش ایکاردی بوجود آمده این واقعیت است که قرارداد او با اینتر در ماه ژوئن 2021 به پایان می‌رسد و ایکاردی با وجود درخواست‌های مکرر اینتر تا این لحظه از تمدید قراردادش خودداری کرده است.

 

در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد علاقه یوونتوس و ناپولی به ایکاردی منتشر شده است و وندا می گوید که همسرش به هیچ عنوان تصور نمی‌کند که دوران حضورش در اینتر به پایان رسیده و بر همین اساس پیشنهاداتی را رد کرده که هیچ بازیکن دیگر به آنها «نه» نمی‌گوید.

کنار گذاشته شدن از فهرست اینتر موجب شد تا ایکاردی برای مدت‌ها سوژه داغ رسانه‌ها به عنوان یکی از پرخریدارترین بازیکنان حاضر در فصل نقل و انتقالات تبدیل شود.

یوونتوس، موناکو و ناپولی همگی تیم‌هایی هستند که برای جذب ایکاردی ابراز تمایل کرده‌اند اما در آستانه دیدار افتتاحیه اینتر مقابل لچه در فصل جدید سری‌آ، مرد آرژانتینی همچنان بازیکن اینتر محسوب می‌شود.

در واقع، کاپیتان پیشین نراتزوری که شماره همیشگی وی پس از ورود «روملو لوکاکو» به مرد بلژیکی رسید، به‌تازگی شماره پیراهن هفت را دریافت کرده است.

در این بین، وندا نارا مصرانه بر این باور است که ایکاردی قصد جدایی از اینتر را نداشته و در این خصوص تاکید کرد:« ما در ناپل دوستان زیادی داریم، این موضوع حقیقت دارد اما ایکاردی به هر مقصدی به جز اینتر جواب منفی داده است؛ از ابتدای تابستان همه از انتخاب او آگاه بودند و این موضوع در مورد تمام خریداران هم صدق می‌کند؛ به نظر من در نهایت سن سیرو مقصد نهایی او خواهد بود.

 به اعتقاد او دوران حضورش در اینتر به پایان نرسیده است؛ نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما از تصمیم وی به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات آگاهی داشتم و این تصمیم هنوز پابرجا است؛ او پیشنهاداتی داشت که هیچ بازیکنی در جهان به آنها نه نمی‌گفت اما ایکاردی به خاطر اینتر به تمام آنها جواب منفی داد.»

 

 

1429465

 

 

در برنامه شب گذشته آنتونیو کاسانو و کریستین ویری بارها بر علیه ایکاردی حرف زدند و مستقیما به وندا طعنه زدند که در این مدت حوصله همه را سر برده اند. انتقادی که خشم وندا را به دنبال داشت.

مجادله بین وندا و کاسانو در فصل پیش برنامه تیکی تاکا نیز یک اتفاق عادی بود ولی شب گذشته شاهد اوج این تنش بودیم. وندا به عنوان ایجنت ایکاردی به دفاع قاطع از او پرداخت و تاکید کرد که شایعات مربوط به همسرش کار رسانه هاست و او از ابتدای تابستان اطمینان داشته است که مائورو در اینتر خواهد ماند و به یوونتوس یا ناپولی نخواهد رفت. ادعایی که نه کاسانو باور کرد و نه ویری.

 

 

دیدگاه‌ها