کد خبر : 1632588 | 04 شهریور 1398 ساعت 12:26 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

دو روز مهم پایانی مهلت نقل و انتقالات

48 ساعت حیاتیِ ستاره هایی که تیم ندارند

تنها دوروز دیگر به پایان زمان نقل و انتقالات باقی مانده است و در این فاصله می تواند اتفاقات مهمی در بازار رقم بخورد.

48 ساعت حیاتیِ ستاره هایی که تیم ندارند

به گزارش"ورزش سه" در پایان روز چهارشنبه ششم شهریورماه زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران نیز به پایان خواهد رسید و این در حالی است که برخی از مهره های سرشناس هنوز تیم آینده شان را انتخاب نکرده اند ضمن این که برخی تیم ها مثل استقلال، تراکتور، سپاهان و پدیده در نقل و انتقالات باقی مانده اند و قصد دارند در فاصله مانده شکار بزرگی داشته باشند.


در حالی که بازیکنانی مثل روزبه چشمی، امید ابراهیمی و کاوه رضایی در بین گزینه های مطرح نقل و انتقالات هستند استقلال و آندره آ استراماچونی نیز هنوز لیست خود را برای فصل تکمیل نکرده اند. آن ها قصد دارند یکی دو نام مطرح دیگر را در این زمان به تیم خود اضافه کنند هرچند اینکه مرد ایتالیایی گزینه های خارجی را مدنظر دارد یا استقلالی های قدیمی را باز می گرداند مشخص نیست.


بعد از اینکه سپاهان که در این روزها امیدنورافکن را از رقیب قدیمی اش استقلال قاپید تراکتوری ها نیز هنوز در بازار هستند و ممکن است از بین روزبه چشمی و امید ابراهیمی نیز یکی را جذب کنند. نکته قابل توجه اینجا است که پدیده نیز برای جذب امید ابراهیمی فعالیت هایی را انجام داده و در صورتی که این بازیکن به مشهد برود آن وقت شاید معادلات بالای جدول پیچیده تر از گذشته هم بشود.


اما با این وصف فرصت نقل و انتقالاتی رو به پایان است و بازیکنان نیز باید تصمیم نهایی را در ارتباط با تیم آینده شان بگیرند هرچند اگر این بازیکنان یا هر بازیکن دیگری تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات از تیمش بطور رسمی جدا شده باشد آن وقت بازیکن آزاد محسوب خواهد شد و هر تیم می تواند سه بازیکن آزاد را بعد از مهلت نقل و انتقالات جذب کند. باید منتظر ماند و دید که آیا در این دو روز باقیمانده آیا اتفاق بزرگی در نقل و انتقالات خواهد افتاد یا تیم ها در نهایت بازیکن آزاد جذب می کنند.

دیدگاه‌ها