کد خبر : 1632621 | 04 شهریور 1398 ساعت 14:29 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر مسایل مالی از شهرخودرو جدا شدم نه سید مهدی

فراهانی: رفاقتم با رحمتی یک دوستی قدیمی است

گل گهر در اولین مسابقه اش در لیگ برتر به یک تساوی خانگی دست پیدا کرد در حالی که دروازه بان باتجربه اش یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

فراهانی: رفاقتم با رحمتی یک دوستی قدیمی است

به گزارش" ورزش سه" گل گهر تازه وارد لیگ برتر نوزدهم است. این تیم بعد از حدود بیست سال که از تاسیسش می گذرد برای اولین بار مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کرده و برای ماندن در سطح اول فوتبال ایران به تجربه سرمربی کروات و همچنین بازیکنان باتجربه اش اتکا دارد. میلادفراهانی دروازه بان این فصل گل گهر در ابتدای فصل از پدیده به سیرجان آمد تا دروازه این تیم تازه وارد با حضور یک دروازه بان باتجربه پر شود. فراهانی در اولین بازی برابر نساجی هم نمایش خوبی داشت و در کسب اولین امتیاز تاریخ باشگاه در لیگ برتر نقش بازی کرد. دروازه بان 31 ساله و کرجی تیم گل گهر درباره این بازی گفت:« بازی اول برای تیم ما بازی سختی است. ما تازه به لیگ برتر آمده ایم و برای آشنا شدن کل تیم با فضای مسابقات نیاز به زمان دارد.» او افزود:« با این حال فکر می کنم که برای اولین بازی نمایش خوبی داشتیم به خصوص اینکه نساجی هم تیم خیلی خوبی است.»


دروازه بان تیم گل گهر همچنین گفت:« البته می توانستیم بهتر از این بازی کنیم ولی مطمئن هستم که روز به روز و هفته به هفته بهتر می شویم. شرایط بازی اول برای همه تیم ها سخت است برای تیم ما که تازه به لیگ برتر آمده شرایط سخت تر هم هست.»


او درباره شانس های گل حریف هم گفت:« هم نیمه اول و هم نیمه دوم حریف فرصت هایی داشت و خداراشکر من توانستم وظیفه ای که به عهده ام بود را انجام بدهم.» فرهانی بااشاره به گلی که خورد هم گفت:« یک توپ روی تیر یک آمد و در شلوغی به بازیکن ما خورد و گل شد. این درواقع یک گل به خودی بود که اگر تمرکز بیشتری داشتیم به ثمر نمی رسید. رویهم‌رفته فکر می کنم که بازی خوبی انجام دادیم.»
دروازه بان فصل گذشته پدیده شهرخودرو در ارتباط با جدایی اش از این تیم گفت:« شرایط از نظر مالی فراهم نبود و صحبت هایی که داشتیم به توافق نرسیدیم. وقتی دیدم شرایط برای من مناسب نیست جدا شدم.»

 

1429497


او در پاسخ به این سوال که چقدر حضور مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو در جدایی اش نقش داشته هم گفت:« من از قدیم با سید(مهدی رحمتی) رفیق هستم؛ نمی توانم بگویم حضور او در جدایی ام نقش داشت یا نداشت، بالاخره در هر تیمی رقابت هست. من با مهدی (رحمتی) دوست هستم و خیلی وقت است که همدیگر را می شناسیم. اما اولویت من برای ماندن در شهرخودرو به دلیل زحماتی که کشیده بودم مالی بود که این اتفاق نیفتاد.»


فرهانی دراین ارتباط که در بیش از ده سال حضورش در لیگ برتر در هشت تیم مختلف بازی کرده است هم گفت:« دیگر قسمت ما اینجوری بوده که تمام شهرهای ایران را برویم و در آنجا زندگی کنیم. من از سال 87 دروازه بان سوم پیکان بودم و بعد از آن برای سربازی به نیروی زمینی رفتم. دوباره به پیکان برگشتم.» او که یکی از محصولات تیم پیکان است افزود:« من از سال 79 تا 90 در تیم پیکان بودم. زمانی از این تیم جدا شدم که باشگاه تمایلی به جدایی من نداشت اما در آن زمان دنبال این بودم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم. پیکان آن موقع یکی از بهترین تیم های لیگ از نظر مالی و امکانات بود و فکر می کنم هنوز هم هست.»

دیدگاه‌ها