کد خبر : 1632622 | 04 شهریور 1398 ساعت 14:35 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

بغداد-حمدالله؛ دوئل آفریقایی در آسیا!(عکس)

سرنوشت بازی امشب السد - النصر را می توان در ساق های پای دو مهاجم افریقایی دو تیم دنبال کرد، آقای گل های فصل قبل قطر و عربستان.

به گزارش ورزش سه، تیم های النصر عربستان و السد قطر امشب اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برابر هم برگزار می کنند، دو تیمی که در مرحله قبل نمایندگان امارات و قطر را برای رسیدن به این مرحله پشت سر گذاشتند.


پوستر سایت گل برای این بازی مربوط به دوستاره خط حمله دو تیم است، دو بازیکن آفریقایی که می توانند با عملکرد خود نتیجه بازی را عوض کنند.

 

بغداد بونجاح مهاجم الجزایری که به تازگی همراه تیم ملی کشورش قهرمان شده در السد حضور دارد و غفلت در برابر او‌ می تواند گران تمام شود، در مقابل نیز عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی که با درخشش در دو بازی قبل حکم صعود النصر را امضا کرد اما مصدومیت بد موقع وی باعث شده تا هواداران النصر نگران غیبتش در این بازی باشند. حمدالله چند فصلی را در الریان قطر بازی کرده و به خوبی بازیکنان السد را می شناسد و البته السدی ها از وی شناخت کافی دارند.

 

النصر برای این مرحله نورالدین عمرابات مدافع -وینگر راست مراکشی را به جای مایکون در لیست قرارداده تا با قدرت بیشتری در این مرحله ظاهر شود.

 

1429502

دیدگاه‌ها