کد خبر : 1632623 | 04 شهریور 1398 ساعت 14:29 | 99.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو چراغ سبز جدید نیمار به بارسلونا (عکس)

به فاصله یک هفته تا اتمام نقل و انتقالات، آینده نیمار مبهم است؛ با این حال او اولویت را بازگشت به بارسا قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست که شایعات جدایی نیمار به سوژه شماره یک نقل و انتقالات تبدیل شده اما در حالی که تنها یک هفته به اتمام نقل و انتقالات مانده، هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی او چه تیمی خواهد بود.

هر دو تیم بارسا و رئال خواهان جذب او هستند ولی پی اس جی ترجیح می دهد با رئال برای فروش نیمار مذاکره کند. آنها تاکنون دو پیشنهاد رسمی بارسا را رد کرده اند اما هنوز شاهد تحرکی جدی از سوی رئال نبوده ایم و گفته می شود حتی یک مذاکره شفاهی نیز بین دو طرف صورت نگرفته است.

شب گذشته بارسلونا در نوکمپ و با درخشش آنتوان گریزمان توانست 5-2 بر رئال بتیس پیروز شود. همزمان پی اس جی نیز میزبان تولوز بود و با 4 گل بر این تیم پیروز شد ولی به نظر، تمرکز نیمار بیشتر روی بارسلونا بود.

او ساعاتی پس از اتمام بازی بارسا و با لایک کردن پست های اینستاگرام گریزمان و سرجی روبرتو دو چراغ سبز دیگر به بارسلونا نشان داد با این حال ستاره برزیلی هنوز حاضر نیست به شکل علنی از تمایلش برای بازگشت حرف بزند و بارسلونا هم تا زمانی که نیمار این کار را انجام ندهد، حاضر به ارائه پیشنهاد سوم خود نیست؛ چرا که اطمینان دارد پی اس جی آن را رد خواهد کرد.

 

 

1429500

 

1429501

دیدگاه‌ها