کد خبر : 1632649 | 04 شهریور 1398 ساعت 16:30 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار از توهین و فحاشی تا تشویق در پارک دوپرنس!

به فاصله تنها دو هفته، رفتار هواداران دو آتشه پی اس جی در قبال نیمار با چرخشی 180 درجه ای مواجه شد.

نیمار از توهین و فحاشی تا تشویق در پارک دوپرنس!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، دو هفته پیش و در جریان بازی پی اس جی و نیم المپیک، هواداران پی اس جی با وجود اینکه نیمار در زمین حاضر نبود، بارها علیه او فحاشی کردند و شعارهای تند در طول 90 دقیقه علیه او سر داده شد. دو هفته پیش وضعیت نیمار مثل امروز نامشخص بود با این تفاوت که حالا به نظر می رسد پی اس جی تمایل بیشتری برای حفظ ستاره برزیلی دارد.

 

 

1429499

 

 

دو روز پیش توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری بازی با تولوز گفت که اگر دست او باشد، نیمار به میدان خواهد رفت ولی تا زمانی که وضعیت اینده او روشن نشده باشد، نمی تواند از او استفاده کند.

توخل پس از بازی دیشب نیز گفت که از این شرایط خسته شده و دوست دارد هر چه زود تر تکلیف نیمار روشن شود. او از لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی نیز درخواست کرد که به این غائله خاتمه دهد. توخل نیمار را بازیکن خود می داند و بی تاب استفاده از ستاره برزیلی است. با این وجود یک هفته مانده به اتمام نقل و انتقالات، هنوز مشخص نیست که نیمار بالاخره می ماند یا راهی یکی از دو تیم بارسا و رئال خواهد شد.

 

نکته جالب اما تغییر رفتار هواداران پی اس جی در قبال نیمار است. پس از توهین های دو هفته پیش، شب گذشته نیمار در بخش هایی از ورزشگاه پارک دو پرنس مورد تشویق قرار گرفت و شعارهایی مثل "نیمار دوستت داریم" شنیده شد. گفته می شود دوآتشه های تیم از سوی سران پی اس جی نسبت به دادن شعارها علیه نیمار منع شده اند و این نشان می دهد که حالا احتمال ماندنی شدن نیمار بیش از گذشته شده است.

 

 

1428208

دیدگاه‌ها