کد خبر : 1632661 | 04 شهریور 1398 ساعت 17:20 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

زیدان و جادوی از دست رفته‌ی وینیسیوس

وینیسیوس جونیور دیگر شباهتی به بازیکن سال گذشته ندارد. او زیر نظر زیدان آشکارا شادی و طراوت خود را از دست داده است.

زیدان و جادوی از دست رفته‌ی وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، وینیسیوس یک سال پس از پیوستن به رئال، جادوی خود را از دست داده است. بازیکن جوانی که سال گذشته به رئال پیوست و با بی مهری لوپتگی خیلی زود راهی تیم دوم باشگاه شد اما با روی کار آمدن سانتیاگو سولاری به ترکیب اصلی رئال اضافه شد و نمایش های فوق العاده ای از او شاهد بودیم. اوج بازی او به ال کلاسیکوی برگشت کوپا دل ری و لالیگا برمی گردد که با وجود شکست رئال، او بهترین بازیکن تیمش بود.

 

 

Image result for vinicius zidane

 

 

پس از اخراج سولاری و بازگشت زیدان، وینیسیوس بار دیگر به نیمکت برگشت. او بیش از یک ماه مصدوم بود و پس از بهبودی، کمتر مورد اعتماد زیزو قرار گرفت.

در بازی های پیش فصل نیز وینیسیوس اغلب نیمکت نشین بود اما با شروع فصل جدید و حضور وینیسیوس در ترکیب ثابت رئال برابر سلتا، گمان می رفت نظر زیدان نسبت به ستاره جوان تغییر کرده باشد. این تصور اما در بازی دوم رئال برابر وایادولید غلط از آب درامد چرا که وینیسیوس کار را از روی نیمکت شروع کرد و در نیمه دوم بود که وارد میدان شد.

 

 

1429543

 

 

وینی در تمام دوران فوتبالش به عنوان بال چپ بازی کرده اما زیدان در بازی با وایادولید از او خواست که به سمت راست برود و بیل را به سمت چپ فرستاد. تا انتهای بازی، وینی نتوانست کار خاصی انجام دهد و یکی دو بار هم مبتدیانه توپ ها را از دست داد. او در کارهای دفاعی نیز مشارکت لازم را نداشت.

ستاره برزیلی جوان، دو مشکل اساسی دارد. اولی تاکتیکی است که به طور مشخص به زیدان مربوط است و دومی احساسی.

شاید در دراز مدت، انتقال وینی از راست به چپ و برعکس به سود او تمام شود ولی در کوتاه مدت نه به او و نه به رئال کمکی نمی کند. اینگونه به نظر می رسد که زیدان اعتماد خود به وینیسیوس را از دست داده است.

مورد دوم یعنی مشکل احساسی را خود وینیسیوس باید حل کند و این به قدرت ذهنی او برمی گردد. حمایت مربی، هواداران و هم تیمی ها می تواند در این راه به او کمک کند و البته گلزنی و درخشش در دقایق اندکی که به وی فرصت داده می شود.

 

 

1385942

 

دیدگاه‌ها