کد خبر : 1632682 | 04 شهریور 1398 ساعت 18:58 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی شیر می‌خوردند من در این فوتبال بودم

خلیلی: علی کریمی نمی‌تواند 7هزارنفر را فالو کند

در روزهایی که پرسپولیس آماده بازی حساس هفته دوم برابر تراکتور می شود حواشی پیرامون محسن خلیلی سرپرست این تیم درارتباط با جدایی یک بازیکن زیر 23 سال به وجود آمده است.

خلیلی: علی کریمی نمی‌تواند 7هزارنفر را فالو کند

به گزارش" ورزش سه" ظرف یکی دو روز گذشته مصاحبه ها و پست های احمدرضا احمدوند بازیکن زیر 23 سالی که به پرسپولیس پیوست و بعد از این تیم جدا شد تبدیل به یکی از اخبار حاشیه ای باشگاه پرسپولیس شده به‌خصوص اینکه محسن خلیلی سرپرست این تیم هدف پست های این بازیکن بوده است. سرپرست پرسپولیس که از زمان حضورش و به‌خصوص از زمان رفتن برانکو با فشاری از سوی برخی صفحات و کانال های مجازی مواجه بوده امروز در حاشیه تمرین پرسپولیس با خبرنگاران صحبت کرد که مشروح حرف هایش را در زیر می خوانید:


من ابتدا دعوت می کنم از هواداران دو تیم که در فضایی دوستانه روز جمعه به ورزشگاه بیایند. سال قبل هم اگر خاطرتان باشد تهدیدهای زیادی در فضای مجازی انجام شد که تماشاگران پرسپولیس تهدید شدند به ورزشگاه نیایند. اما ما در کمال آرامش به تبریز رفتیم و تنها این اخبار کذب باعث شد که هواداران کمی از ما به ورزشگاه بیایند در حالی که جای خالی در استادیوم بود.


امیدوارم امسال شاهد این اتفاق نباشیم، ما همه هموطن و همزبان هستیم و فوتبال یک وسیله سرگرمی برای خوشحال کردن و لذت بردن است و جایی نیست که بخواهیم به  اختلافاتی که برخی افراد می خواهند به آن دامن بزنند بپردازیم. انشالله که بازی خوبی شود و تیمی که لیاقت دارد برنده شود.

 


ماجرای احمدوند و مایگا
ما ترکیه که بودیم یکسری بازیکن زیر 23 سال جذب تیم شد و این آقا(احمدوند) در بین آن ها بود. وقتی برگشتیم او را به ایفمارک فرستادیم و در طبق روال از او آزمایش خون و دیگر آزمایش ها گرفته شد و در این آزمایش ها اعلام شد که او ماده‌ای ممنوعه را مصرف کرده است. دکتر حقیقت بعد از اینکه این آزمایش به دستش رسید آن را به من و آقای کالدرون داد و من هم برحسب وظیفه آن را به باشگاه دادم. باشگاه به خاطر منافعش تصمیم گرفت که ریسک نکند، حتی دکتر حقیقت برای او وقت گرفت تا فردای آن روز برای تست مجدد به ایفمارک برود اما او سرپیچی کرد. باید حق داد به تیم بزرگی مثل پرسپولیس که از منافع خودش مراقبت کند. اگر اتفاقی می افتاد می گفتند  پرسپولیس چرا با دقت عمل نکرده است. مثل بازیکنی که چند هفته قبل آمد(مایگا) و چکاپ شد و مشکل داشت. حتی گفتند با او جلسه ای قرارداد ببندید که باشگاه زیربار نرفت چون قصد دارد در این زمینه با دقت نظر و ریزبینی عمل کند.


از اتهام زدن به من خسته نشدند
اتهاماتی که در فضای مجازی به من می زنند، چیز جدیدی نیست. آدم های مجازی در فضای مجازی به من حمله می کنند و این اتفاقی تکراری است. نوع  دیالوگ ها معلوم است از کجا ساپورت و تغذیه می شود و چه کسانی از این جریان حمایت می کنند. جالب است که  همه چیز در فضای مجازی به من و پرسپولیس ربط داده می شود. هوا بد است تقصیر خلیلی است، بلیط فروشی مشکل دارد یا هر چیزدیگری می گویند تقصیر خلیلی است.  پست من یکسری وظایفی دارد که مشخص است؛ من مدیرکل یا معاون باشگاه نیستم بلکه  سرپرست تیم هستم و حیطه اختیاراتم محدود به تیم و بچه هاست و مسائل کلان به من ربطی ندارد. جالب است که این افراد از این حرف های بیهوده خسته نشدند.

 


اینستاگرام، کریمی و آقاکریم
امروز گفتند که علی آقای کریمی من را آنفالو کرده است. آقا کریم (باقری) هم من را فالو نکرده و اتفاقا امروز به شوخی به او گفتم "نکند با من مشکل داری آقا کریم که مرا فالو نکردی؟" که آقا کریم خندید و گفت همه این ها بازی است. علی آقا کریمی بزرگ همه ما است و برای همه ما عزیز است. ما هرکدام 50-100 نفر را فالو کرده ایم و علی آقا نمی تواند هزاران بازیکنی که با آن ها همبازی بوده را فالو کند. ایشان صلاحدیدشان طوری بوده که از ابتدا هم من را فالو نکرده بود و من این سعادت را نداشتم. بهتر است در این زمینه با علی آقا صحبت کنید چون من از همان اوایل و در گذشته بارها چک کردم و دیدم ایشان من را فالو نکرده است. اینکه بگویند چرا علی آقا کریمی یا آقا کریم باقری من را فالو نکردند مسخره است. این ادبیات خیلی آشنا است و کار کسانی است که خارج از کشور خط می دهند و ادای پرسپولیسی ها را در می آورند اما پرسپولیسی نیستند چون می خواهند آدم های خودشان سرکار باشند.


وقتی داشتند شیر می خوردند، من در این فوتبال بودم

ما هم در این پرسپولیس بودیم و زحمت کشیدیم. حالا یک روز یا بیشتر. من در این تیم آقای گل شدم. قهرمانی لیگ و جام حذفی به دست آوردم. زمانی که خیلی ها شاید داشتند شیر می خوردند و نمی دانستند فوتبال چیست، من در این تیم فوتبال بازی کردم و تیم ملی بودم. کسی هم نیستم که بدون عقبه آمده باشم. مطمئن باشید اگر به غیر از محسن خلیلی شخص دیگری هم در این پست باشد، زده می شود و همین حاشیه ها هست اما خب نه اندازه من. تا زمانی که فرد مورد نظر بیاید.

 

فضای مجازی کاری کرده آدم کوچولوها تهمت بزنند

خیلی جالب است. متاسفانه فضای مجازی فوتبال ما را به جایی می کشاند که  آدم کوچولوها راحت به افراد شناخته شده تهمت ناروا می زنند. مشخص است چه کسانی دلالی کرده اند و می کنند. سابقه شان چیست، چه کارهایی می کنند و چه پرونده هایی دارند. کافی است در اینترنت سرچ کنید که ببینید من پرونده دارم یا افراد دیگر.

 


الان حمله به من، حمله به پرسپولیس است

به هر حال یکی از کارهای خوب باشگاه این بود که پیج پرسپولیس را که از بیرون اداره می شد، توانست پس بگیرد و الان دست بچه های رسانه باشگاه است.  افرادی هستند که از طریق عده ای دیگر ساپورت می شوند و به صورت مستقیم به تیم پرسپولیس حمله می کنند.  الان من برای خودم نیستم و سرپرست تیم پرسپولیس هستم. اگر روزی از پرسپولیس رفتم، می توانند شخصی به من حمله کنند ولی این حواشی را دارند برای تیم به وجود می آورند. متاسفم.


فقط می گویم خدایا هدایتشان کن

سید هم می داند. همه بچه ها می دانند این افراد چه کسانی هستند. مردم هم می دانند. در فضای مجازی یک عده هستند که متاسفانه صدتا دویست تا پیج فیک هستند و این صفحاتی که توهین می کنند هم مشخص است که فیک هستند. یک تیم شده اند که دارند این کارها را می کنند. فقط می توانم بگویم خدایا به راه راست هدایتشان کن.

 


به زودی با اسپانسر جدید قرارداد می بندیم

مشکلات مالی کلا در چند سال اخیر در همه ورزش ها به خصوص فوتبال وجود داشته است. من فقط رابط هستم در این زمینه. اما چون قرارداد ما با اسپانسر قبلی تمام شده، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه قول داده اند به زودی با یک اسپانسر قوی قرارداد ببندند تا مشکلات برطرف شود.

 

اکثر بازیکنان از توپ ها ناراضی اند

من تماسی با آقای فتاحی داشتم و اعتراضمان را تلفنی گفتم. قرار شده باشگاه نامه ای را هم ارسال کند. به هر حال 70 تا 80 درصد بازیکنان از شرایط ناراضی هستند و زیاد از کیفیت توپ ها رضایت ندارند. من خودم امتحان نکردم اما با بازیکنان که صحبت کردم، می گفتند کیفیت قبلی را ندارد.

 

جونیور حتما کیفیت بالایی داشته که جذب شده

مطمئنا او کیفیت بالایی از نظر فنی داشته که با نظر خود آقای کالدرون جذب شده است. ما بازیکنان با کیفیت زیادی در خط حمله داریم و امسال با سیستم هجومی که بازی می کنیم، خیلی امیدواریم پای بازیکنان به گل باز شود. آقای گل فصل های قبل یعنی علی علیپور را هم کنار خودمان داریم و چند بازیکن مکمل دیگر. انشاالله بچه ها تمرکز بالایی داشته باشند و با حمایت همه جانبه هوادارانی که در سرما و گرما کنار تیم بوده اند، در بازی های آینده گلزنی های بچه ها شروع می شود.


پرسپولیس می توانست همه جایزه ها را ببرد

به نظر من تمامی جوایز را پرسپولیس می توانست ببرد. تیمی که ثباتی به این شکل داشته باشد، سه سال متوالی قهرمان شود و پارسال هم دبل کرده و سوپرجام را به دست آورده، به نظرم باید اکثر یا حتی همه جوایز برای پرسپولیسی باشد که تمام جام ها را برای خود کرده است. به نظر من جای چند نفر از جمله احمد نوراللهی و شجاع خلیل زاده خالی بود و محمد نادری هم پدیده ای بود که در پرسپولیس درخشان می شود.

دیدگاه‌ها