کد خبر : 1632700 | 04 شهریور 1398 ساعت 20:10 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین پر فشار پرسپولیس و مصدومیت شجاع

تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار حساس مقابل تراکتور تمرینات خود را با همه نفرات پی گرفت. که مصدومیت شجاع خلیل زاده از اتفاقات مهم تمرین امروز بود.

تمرین پر فشار پرسپولیس و مصدومیت شجاع

به گزارش"ورزش سه"،عصر امروز تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی با جدیت هر چه بیشتر  پیگیری شد تا این تیم خود را برای دیدار حساس هفته آینده مقابل تراکتور آماده کند.

 

در این تمرین، ابتدا گابریل کالدرون سرمربی این تیم با حضور در کنار خبرنگاران به سوالات آن ها در خصوص مسائل فنی پاسخ داد و پس از آن محسن خلیلی هم درارتباط با شایعات اخیرمطرح شده درباره احمد وند توضیحاتی ارائه داد.

از نکات این تمرین حضور جونیور براندو بازیکن برزیلی تازه به خدمت گرفته این تیم در کنار زمین بود که به علت مصدومیت، تنها دقایقی در محل تمرین حاضر شد و بعد  جدا از سایرین به تمرینات اختصاصی پرداخت.

 

 

 در ادامه بازیکنان پس از دویدن دور زمین به دسته های ۶نفری تقسیم شدند و به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند که خواکیم دستیار اول کالدرون وظایف هر کدام از دسته ها را به آنها گوشزد می کرد. هرچه به انتهای تمرین نزدیک‌تر می شدیم تمرینات شکل جدی تری به خود می گرفت تا جایی که شجاع خلیل زاده مدافع با ارزش این تیم به علت مصدومیت قادر به ادامه تمرین نشد و به کنار زمین منتقل شد.

 بازیکنان پس از انجام حرکات تاکتیکی به دو گروه تقسیم شدند و هر گروه زیر نظر کالدرون و خواکیم به بازی در فضای کوچک پرداختند که در این بخش فریادهای خواکیم بر سر بازیکنان بر جذابیت های این بخش اضافه کرد.

 

 

 

بعد از اینکه عرق بازیکنان حسابی درآمد کالدرون این بار بازیکنان را به سه بخش تقسیم کرد.عده ای کاور زرد، عده ای کاور سبز و مابقی لباس پرسپولیس را به تن کردند.تمرین به این نحو بود که هر تیمی باید دریک نیمه به طرف تیم مقابل حمله می کرد و تیم مقابل وظیفه داشت ضمن دفاع از دروازه، همراه با توپ از خط وسط زمین رد شود .و پس از آن بلافاصله به طرف تیم دیگر که در بخش دیگری از زمین حضور داشتند حمله کند.در این تمرین سید جلال حسینی آمادگی خود را با یک حرکت قیچی به رخ کشید تا مورد تشویق هوادارانی قرار بگیرد که خودشان را به ورزشگاه شهید کاظمی رسانده بودند. در این بخش علاوه بر سید جلال، مهدی ترابی، امید عالیشاه، بشار رسن، محمد انصاری ،مهدی عبدی از آماده های تمرین بودند.

 

 

 

بعد از آن هم بازیکنان به ریکاوری پرداختند و در نهایت یک تمرین بسیار سخت وپر فشار  به اتمام رسید تا بازیکنان به دل طرفداران بروند و به ابراز محبتشان پاسخ بگویند.

دیدگاه‌ها