کد خبر : 1632721 | 04 شهریور 1398 ساعت 21:34 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات سخنگوی شهر خودرو درباره بلیت فروشی

باشگاه شهر خودرو از سازوکار خود برای فروش بلیت اینترنتی رونمایی کرد.

توضیحات سخنگوی شهر خودرو درباره بلیت فروشی

به گزارش "ورزش سه"، جواد طاری بخش با اشاره به برگزاری مسابقه هفته دوم لیگ برتر بین تیم های شهر خودرو خراسان و شاهین بوشهر اظهار کرد: طی تفاهم نامه ای که مدیران باشگاه شهرخودرو و هیات فوتبال خراسان رضوی منعقد کردند ، از این پس بلیت فروشی بازی های شهر خودرو بر عهده هیات فوتبال خراسان رضوی خواهد بود.

 

وی افزود: طبق قوانین جدید فدراسیون فوتبال، بلیت فروشی تمامی بازیهای لیگ برتر به صورت الکترونیکی خواهد بود و بر این اساس باشگاه شهرخودرو و هیات فوتبال خراسان رضوی نیز برنامه ریزی های گسترده ای انجام دادند و با همکاری مسئولین تربیت بدنی آستان قدس رضوی، شرایط بلیت فروشی الکترونیکی برای حضور هواداران در ورزشگاه امام رضا(ع) ایجاد شده است.

 

مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه شهر خودرو ادامه داد: بر اساس برنامه سازمان لیگ تیم های شهر خودرو شاهین بوشهر در هفته دوم لیگ برتر از ساعت۱۸:۳۰ روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف خواهند رفت. در این راستا هواداران پرشور شهرخودرو و علاقه مندان به فوتبال می توانند از صبح روز سه شنبه ۵ شهریورماه از دو طریق بلیت الکترونیکی را تهیه کنند.

 

طاری بخش ادامه داد: بر این اساس و برای دسترسی آسان هواداران، کد دستوری با شماره #8080*6655* تهیه شده است که از طریق تلفن همراه و با در دست داشتن رمز دوم کارت بانکی می توانند بلیت بازی را به راحتی دریافت کنند. در روش دوم نیز علاقه مندان می توانند با ورود به سایت fc.shahrkhodro.com  بلیت بازی را تهیه کنند.

 

وی با بیان اینکه قیمت گذاری بلوک های مختلف ورزشگاه امام رضا در حال انجام است اظهار کرد: در بازی پنجشنبه قیمت بلیت به مبلغ ۱۰ هزار تومان خواهد بود اما با توجه به تقسیم بندی های انجام شده صندلی های ورزشگاه و همچنین فروش بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه امام رضا از هفته های آینده، قیمت بلیت در نقاط مختلف ورزشگاه متغیر خواهد بود، و تنها در بازی با شاهین بوشهر قیمت تمامی بلیت ها همان ۱۰ هزارتومان خواهد بود.

 

طاری بخش در ادامه با تقدیر از پیگیری های دکتر حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو، جهت برگزاری بازیها در ورزشگاه امام رضا، در خصوص نصب گیت های الکترونیکی ورزشگاه گفت: این اقدام در حال انجام است و خوشبختانه هم هیات فوتبال استان و هم تربیت بدنی آستان قدس رضوی همکاری بسیار خوبی برای آماده شدن ورزشگاه امام رضا داشتند و انشالله تا روز بازی مشکلی پیش نخواهد آمد و مردم می توانند از گیت های الکترونیکی برای ورود به ورزشگاه استفاده کنند.

 

دیدگاه‌ها