کد خبر : 1632722 | 04 شهریور 1398 ساعت 21:55 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

خواهشا جونز و مصطفی را از ما بخرید! (عکس)

هواداران انگلیسی درخواست جالبی از باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، برخی تیم های اروپایی از جمله زنیت سن پترزبورگ هر از چندگاهی در توئیتر خود مطالب خنده داری منتشر می کنند و حالا این باشگاه روسیه ای از ابراز تمایل هواداران انگلیسی به انتقال فیل جونز و شکودران مصطفی به این تیم خبر داده اند.

 

این دو مدافع پراشتباه در سالهای اخیر عملکرد پرانتقادی در خط دفاعی منچستریونایتد و آرسنال ارائه داده اند و باشگاه زنیت سن پترزبورگ امروز تصویری از دایرکت توئیتر خود منتشر کرد که در آن تعداد زیادی از هواداران یونایتد و آرسنال خواهان انتقال این دو مدافع نه چندان محبوب به روسیه و ابراز علاقه زنیت به خرید فیل جونز و شکودران مصطفی شده اند.

 

با توجه به اینکه زنیت به دنبال تقویت خط دفاعی خود است، بسیاری از هواداران خواهان جدایی فیل جونز و مصطفی شدند و بسیاری از کاربران از توئیتر زنیت پرسیدند چه تعداد ریتوئیت لازم است تا آنها پیشنهادی برای خرید این دو بازیکن ارائه دهند.

 

البته با انتقال داوید لوییز به آرسنال و هری مگوایر به یونایتد، به نظر می رسد دیگر فیل جونز و شکودران مصطفی تبدیل به بازیکنان نیمکت نشین شوند، اما انگار هواداران فوتبال در انگلیس می خواهند برای همیشه از دست آنها راحت شوند.

 

1429607

دیدگاه‌ها