کد خبر : 1632812 | 05 شهریور 1398 ساعت 12:03 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هفته سوم لیگ یک

علم و ادب تبریز - خوشه طلایی؛ بازی در غربت

یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ یک در تبریز با میزبانی علم و ادب این شهر از خوشه طلایی ساوه برگزار خواهد شد.

علم و ادب تبریز - خوشه طلایی؛ بازی در غربت

به گزارش "ورزش سه"، شهر تبریز جز شهرهایی است که همیشه یک تیم در دسته اول داشته است. این فصل علم و ادب نماینده این شهر محسوب می شود‌. تبریزی ها وضعیت نابسامانی دارند. شاگردان یونس باهنر دو دیدار ابتدایی خود را با شکست پشت سر گذاشتند‌. تبریزی ها در این دو هفته ای که گذشت 5 گل دریافت کردند که این موضوع نشان دهنده شکننده بودن خط دفاعی آن هاست. هم چنین شاگردان باهنر دو گل به ثمر رسانده اند ولی بدون امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده اند.

 

با توجه به این تفاصیل علم و ادب شرایط خوبی را تجربه نمی کند و باید در خانه از خوشه طلایی پذیرایی کند. هدایت خوشه طلایی را محسن عاشوری برعهده دارد. شاگردان عاشوری تا اینجای کار موفق ظاهر شدند و بدون شکست چهار امتیاز کسب کردند. آن ها امیدوار هستند با کسب پیروزی برابر علم و ادب خود را در جمع بالانشینان جا بزنند. جالب اینکه این دیدار سومین دیداری است که تیم خوشه طلایی در بیرون از ساوه برگزار می کند به این دلیل که استادیوم شهید چمران ساوه هنوز مهیای برگزاری بازی ها نشده است و این تیم در هفته چهارم بازی ها هم در قم به میدان خواهد آمد و دور از شهر ساوه میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود. خوشه طلایی اولین فصل حضور خود را در بازی های لیگ یک تجربه می کند و با قهرمانی در لیگ 2 فرصت حضور در جمع تیم های دسته اولی را پیدا کرد.

 

تقابل این دو تیم ساعت 17:45 روز سه شنبه پنجم شهریورماه در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد. سیدعلی اصغر مومنی داور چالوسی به همراه دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و شهاب محمدی این بازی را قضاوت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها