کد خبر : 1632817 | 05 شهریور 1398 ساعت 12:05 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرانجام مدیریت در پرسپولیس: انصاری فرد

استعفای ایرج عرب پیش از ضیافت خداحافظی

ایرج عرب از سمت خود در پرسپولیس استعفا داده و با نظر اعضای هیات مدیره محمد حسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

استعفای ایرج عرب پیش از ضیافت خداحافظی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ماه‌ها کش و قوس درباره آینده کاری ایرج عرب در سمت مدیرعاملی پرسپولیس، در نهایت مرد جنجالی مدیریت سرخ‌ها از سمت خود استعفا داد.


عرب که علیرغم موفقیت‌ در جذب بازیکن و همچنین توافق با بازیکنان برای تمدید قرارداد، با توجه به جدایی برانکو ایوانکوویچ و مشکلات مالی کاملا تحت فشار هیات مدیره و هواداران قرار داشت، تصمیم گرفت هفته گذشته استعفای رسمی خود را تسلیم وزارت کند و بر اساس آن، هیات مدیره طی جلسه‌ای با انتخاب محمد حسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه موافقت کند.


عرب هرچند بعد از بازی برابر پارس جنوبی نسبت به خبر برکناری‌ و استعفایش از این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد در سمت خود باقی خواهد ماند اما در گفتگو با نزدیکانش مدعی شده بود که این تمایل برای ادامه همکاری وجود ندارد و خودش نیز با توجه به مسائل مالی و عدم همکاری وزارت که تصمیم‌گیری در خصوص مسائل اسپانسرینگ و ... را با مشکل مواجه می‌کرد، به دنبال پایان همکاری بود.


هرچند بحث در خصوص قبول استعفای ایرج عرب در زمانی که وزارت ورزش طی ماه‌های اخیر با جدیت مدعی شده بود سرخابی‌ها طی شهریور به بخش خصوصی واگذار خواهند شد، کمی عجیب است و این مساله که بحث مربوط به خصوصی سازی بار دیگر با شکست مواجه شده‌ را جدی‌تر کرده است. در صورتی که وزارت به دنبال خصوصی سازی سرخابی‌ها طی 25 روز آتی (طبق وعده‌ چند باره‌اش) باشد، می‌شد انتظار این مساله را کشید که اعضای هیات بدون تغییر طی روزهای کم باقیمانده، در نهایت کار را به گروه بعدی تحویل دهند.

 

اکنون اما با جدی شدن ماجرای پایان کار ایرج عرب، جدی‌ترین گزینه‌ محمدحسن انصاریفرد بود که در نهایت با توجه به سابقه اجرایی و مدیرعاملی این باشگاه، با انتخاب او به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه موافقت شد.


بازیکن سابق پرسپولیس که زننده گل قهرمانی این تیم در جام در جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود تا بزرگترین افتخار بین المللی سرخ‌ها را کسب کرده باشد، طی مدیریت 17 ماهه خود در این باشگاه، با هدایت مصطفی دنیزلی به مقام سوم لیگ برتر نیز دست یافت و در نهایت با استعفای خود، این صندلی را به حبیب کاشانی سپرد.


با این حال طبق آخرین اخبار، در پایان تمرین امروز، ایرج عرب با گرفتن مراسم ناهار تیمی، از بازیکنان و کادرفنی خداحافظی خواهد کرد و از این پس محمد حسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه کار را ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها