کد خبر : 1632847 | 05 شهریور 1398 ساعت 13:29 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع معاون ورزشی استقلال از قرارداد با بلبلی

خطیر: بازیکن تیم دیگر پایتخت از این قانون مستثنی نشود

علی خطیر معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال در گفت و گو با ورزش سه از انعقاد قرارداد خود با محمدبلبلی دفاع می کند.

خطیر: بازیکن تیم دیگر پایتخت از این قانون مستثنی نشود

به گزارش" ورزش سه" خطیر که از حکم کمیته تعیین وضعیت در این باره مطلع شده ، به خبرنگار ما می گوید:« ماجرای ما و آقای بلبلی مساله پیچیده ای نیست باشگاه استقلال قصد داشت یک بازیکن آینده دار و یکی از فوق ستاره های آینده فوتبال ایران را استخدام کند، کاری هم که ما کردیم غیرقانونی نبود همانطور که آقای نورشرق گفتند استقلال این بازیکن را اغوا نکرده است.


او در توضیح این قرارداد می گوید:« محمد بلبلی از طریق مدیر برنامه خود تمایل خود را برای حضور در استقلال اعلام کرده بود و ما بعد از تمایل او به حضور در استقلال، با باشگاه سپیدرود از طریق آقای خلیل زاده تماس گرفتیم و خواستار حضور این بازیکن در استقلال شدیم اما بر سر مبلغ رضایتنامه نتوانستیم توافق کنیم. چند روز بعد بازیکن اعلام کرد بندی در قرارداد دارد که می‌تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند. بنابراین بعد از فسخ قرارداد در سازمان لیگ به صورت کاملا قانونی این بازیکن را استخدام کردیم.


بعدها باشگاه سپیدرود از باشگاه فولاد و بازیکن نزد کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده و این شکایت ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد و باشگاه استقلال هیچ خطایی در این زمینه مرتکب نشده است.


خطیر در ادامه صحبت هایش به مساله دیگری اشاره می کند و می گوید باشگاه فولاد در این زمینه مرتکب تخلف شده و باید جریمه شود و از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود چون بازیکن تحت قرارداد را أغوا کرده است و امضای توافقنامه با بلبلی بدون رضایتنامه بوده و این بازیکن در آن زمان بازیکن تیم سپیدرود محسوب می شده است.

 


حتی در جلسه کمیته تعیین وضعیت اقای نورشرق از طرفین خواسته بود که با هم تفاهم کنند تا حق باشگاه سپیدرود پایمال نشود ولیکن باشگاه فولاد اصرار داشت که بازیکن باید به فولاد برگردد که این نشان از عدم دانش حقوقی لازم مجموعه فولاد بوده است.


معاون ورزشی سابق استقلال در پایان گفت :« محرومیت این بازیکن در صورت احراز تخلف نباید بیش از چهارماه باشد و از فدراسیون محترم هم خواستارم که این رویه و قانون نباید تنها برای بازیکن استقلال أعمال و بازیکن باشگاه دیگر پایتخت از قانون مستثنی شود. امیدوارم باتوجه به جمیع جهات کمیته استیناف محق بودن باشگاه استقلال را دراین زمینه لحاظ کند.»

دیدگاه‌ها