کد خبر : 1632850 | 05 شهریور 1398 ساعت 13:35 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

نورشرق: پرونده ترابی و پرسپولیس مختومه است

محرومیت بازیکن جوان استقلال از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال ایران حالا باردیگر ماجرای انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس را باز کرده است.

نورشرق: پرونده ترابی و پرسپولیس مختومه است

به گزارش" ورزش سه" انتشار خبر محرومیت شش ماهه محمد بلبلی هافبک جوان استقلال که فصل گذشته در سپیدرود چهره شد یکی از جنجالی ترین اخبار امروز فوتبال ایران بود. کمیته تعیین وضعیت این بازیکن را به دلیل عقد قرارداد با فولادخوزستان و همچنین شکایت این باشگاه محروم کرد.


مهدی ترابی زمانی که در سایپا حضور و با این تیم قراردادی یک و نیم ساله داشت با مسئولان تراکتور توافق می کند که در صورت مشمول شدن در پایان فصل به این تیم برود اما این قرارداد بعد از منتفی شدن ماجرای تراکتور منتفی اعلام شده و این بازیکن به پرسپولیس پیوست. با این وجود تراکتور قبل از عقد قرارداد ترابی و پرسپولیس از این بازیکن شکایت کرد و مدعی شد که ترابی قبل از پرسپولیس با تراکتور توافق کرده است. اما کمیته تعیین وضعیت رای را به نفع پرسپولیس صادرکرد.


بعداز اعلام ماجرای محرومیت شش ماهه محمد بلبلی برخی از رسانه ها و همچنین علی خطیر معاون سابق ورزشی استقلال اعلام کردند که این پرونده مشابه پرونده مهدی ترابی است اما جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال امروز در کنفرانس خبری اش در این رابطه گفت:« پرونده ترابی در زمان مدیریت من نبوده است و البته این پرونده مختومه شده است.»

دیدگاه‌ها