کد خبر : 1632851 | 05 شهریور 1398 ساعت 13:55 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه حضور اریکسن در تاتنهام؛ تقریباً قطعی

بنا بر اعلام دیلی‌میل با توجه به عدم وصول پیشنهاد مناسب برای جذب کریستین اریکسن از سوی رئال مادرید یا بارسلونا به نظر می‌رسد او در تاتنهام ماندگار است.

ادامه حضور اریکسن در تاتنهام؛ تقریباً قطعی

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در خبری اختصاصی اعلام کرد با توجه به اینکه هیچ پیشنهاد قابل توجهی از سوی دو باشگاه رئال مادرید یا بارسلونا برای جذب کریستین اریکسن به تاتنهام نرسیده به نظر می‌رسد آینده کوتاه مدت او در باشگاه تاتنهام سپری خواهد شد و رویای این ستاره دانمارکی برای بازی در رئال مادرید یا بارسلونا فعلا محقق نخواهد شد.

 

1428815

 

این روزنامه می‌گوید بعد از مدتها گمانه‌زنی درباره آینده اریکسن در حالی که چیزی به پایان مهلت نقل و انتقالات اروپایی باقی نمانده، حالا دیگر شکی نیست که او دست‌کم تا ماه ژانویه در تاتنهام باقی خواهد ماند. اریسکن اما سال آخر قراردادش با تاتنهام را پشت سر می‌گذارد و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود در پایان فصل جاری می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود.

 

این تنها نگرانی تاتنهام از بابت ستاره دانمارکی است. اسپرز چندی پیش به اریکسن پیشنهاد داد که با دستمزد جدیدی به اندازه 200هزار پوند در هفته قراردادش را تمدید کند ولی اریکسن از این کار سر باز زد و اصرار داشت که علت این تصمیم او مسائل مالی نیست.

 

1429715

 

منابع نزدیک به اریکسن به رسانه‌ها گفته بودند علت تمدید نکردن او با تاتنهام این است که ستاره دانمارکی قصد دارد چالشی جدید را در کشوری دیگر تجربه کند و به خصوص تمایل دارد در یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل رئال مادرید حضور داشته باشد.

 

 

دیدگاه‌ها