کد خبر : 1632854 | 05 شهریور 1398 ساعت 13:53 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

عرب: برای انصاری‌فرد آرزوی موفقیت دارم

عرب می‌گوید او تا همین چند ساعت پیش کارها را انجام می‌داد و حالا هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارد.

عرب: برای انصاری‌فرد آرزوی موفقیت دارم

به گزارش ورزش سه، ایرج عرب در مقابل باشگاه پرسپولیس و میان خبرنگاران گفت: پرسپولیس چون هوادارانش از اقشار مختلف هستند، شرایط خاصی دارد. تصمیم‌گیری ها در شرایط خاص است. ما درواقع دوران گذار را گذراندیم. رفتن آقای برانکو و آمدن سرمربی جدید یک دوران بسیار بسیار سخت بود که الحمدلله من فکر می‌کنم این کار با موفقیت انجام شد. یک سرمربی خوب گرفتیم، بازیکنان‌مان را حفظ کردیم، بازیکنان جدید گرفتیم و پرداختی‌های خوبی هم در چندماه اخیر به بازیکنان داشتیم. تیم الان آماده است و مشکل خاصی ندارد. همانطور که آقای انصاری‌فرد فرموند مسائل و مشکلات مالی در باشگاه پرسپولیس هیچوقت تمامی ندارد و همیشه هست چرا که شرایطی که پیش می‌آید قابل پیش‌بینی نیست، مسائل تورمی و...

 

او درباره آینده پرسپولیس گفت: آنچه که الان وجود دارد ما یک هیات مدیره همدل و همزبان داشتیم. جلسات بسیار زیادی شاید چندین برابر آنچه که باید جلسه برگزار می‌کردیم جلسه برگزار کردیم. این بحران‌ها به‌خوبی مدیریت شد که می‌توانست اتفاقات دیگری بیفتد، می‌شد که بازیکنان بروند می‌توانست مسائل و مشکلات دیگری پیدا کنیم. امروز هم خدا را شکر کار را به دست دوست عزیز و برادری می‌سپاریم که خودش پرسپولیسی است و اینجا خانه اش است. انشالله موفق خواهند بود. هم برایشان دعا می‌کنیم و هم کمک می‌کنیم. چه در کنارشان باشیم و چه نباشیم. امیدواریم اتفاقات خوبی که در گذشته افتاده ادامه پیدا کند و اتفاقات بهتری هم رقم بخورد.

 

ایرج عرب همچنین افزود: برای یک مدیر حتی تا زمانی که یک لحظه روی کار هست بهترین رفتار این است که تا آن لحظه تمام تلاشش را بکند. شما اگر یک وقت هم از جایی بخواهی بروی نباید کار را رها کنی. ما تا امروز یعنی تا همین لحظه ای که کار تحویل آقای انصاری فرد شد، کارها را انجام دادیم و همین چند دقیقه پیش کارتابل و نامه امضا کردم و کار را انجام دادم. چون برای ما پرسپولیس و هوادارانش مهم هستند و فرد مهم نیست.

 

وی همچنین درباره بدهی های پرسپولیس توضیح داد: ما برای مجوز لیگ 200 میلیون بدهی داشتیم که آن هم حل شده برای آسیایی هم کارهایمان را داریم انجام می دهیم از دیروز 300 صفحه سند و مدارک امضا کردم.

عرب در میان صحبت های انصاری فرد گفت: سعی براین بود بدهی ها کمتر شود و تعهدات کمتری بماند این اقدامات صورت گرفته اما هر زمان بخواهید کار را تحویل بدهید بدهی وجود دارد. در مدیریت دولتی کار حقوقی است و فردی نیست و بدهی با تعهد تفاوت دارد.

دیدگاه‌ها