کد خبر : 1632867 | 05 شهریور 1398 ساعت 14:30 | 136K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه تند بازیکن بارسا به هم تیمی

دمبله حالا باید نان سیاه بخورد تا به ترکیب برگردد!

مدافع فرانسوی بارسلونا از هموطن خود عثمان دمبله خواست تا نسبت به گذشته فروتنی بیشتری در زمین و بیرون زمین داشته باشد.

دمبله حالا باید نان سیاه بخورد تا به ترکیب برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای عثمان دمبله در بارسا بدتر از همیشه شده است تا جایی که حتی شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه بارسلونا اگر در جذب نیمار به بن بست بخورد، قصد دارد او را به پی اس جی پیشنهاد دهد.

 

 

1428541

 

 

دمبله به دلیل هفت مصدومیت در دو سال اخیر، 44 بازی را از دست داده و 250 روز را بدون فعالیت فوتبالی سپری کرده است. دیر حاضر شدن در تمرینات و بی توجهی به دستورات تیم های پزشکی و تغذیه را یکی از مهمترین دلایل مصدومیت های گاه و بیگاه او می دانند. مصدومیت هفته پیش او که به دلیل بی توجهی به دستورات پزشکان بارسا بود، خشم این باشگاه را به دنبال داشت.

دمبله پس از بازی جمعه دو هفته پیش مقابل بیلبائو، از ناحیه عضلات ساق پا احساس درد کرد با این حال به توصیه پزشکان برای حضور در تست های پزشکی روز شنبه گوش نکرد و روز دوشنبه با شروع تمرین عنوان داشت که به دلیل شدت درد قادر به ادامه کار نیست. در نهایت مشخص شد او باید 5 هفته دور از میادین باشد. باشگاه بارسلونا به همین دلیل اخطار تندی به مدیر برنامه های دمبله داده و عنوان کرده است که این آخرین باری است که چنین رفتاری را از او تحمل می کند.

 

 

1429735

 

 

کلمنت لنگله مدافع بارسلونا در مورد شرایط پیش آمده برای عثمان دمبله گفت:« من کسی نیستم که بخواهم در مورد او تصمیم گیری کرده و برای او مجازات تعیین کنم. در باشگاه هستند افرادی که کارشان همین است. قطعا به عنوان یک دوست و هم تیمی، دوست دارم دمبله را در زمین و ترکیب اصلی ببینم ولی او حالا باید نان سیاه بخورد(استعاره از فروتنی پیشه کردن) تا بار دیگر بتواند برای بارسا بازی کند.»

 

دیدگاه‌ها