کد خبر : 1632911 | 05 شهریور 1398 ساعت 18:18 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورد جالب پیروزی های اتلتیکو با سیمئونه

اتلتیکو مادرید به پیروزی با حداقل اختلاف عادت دارد و از هر 5 بازی نیز یک بازی را 1-0 پیروز می شود.

مورد جالب پیروزی های اتلتیکو با سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید پس از پایان هفته دوم لالیگا با کسب دو پیروزی تیم دوم جدول است. این تیم برای سه امتیاز بیشتر داشتن از بارسلونا و دو امتیاز از رئال مادرید تنها به دو گل نیاز داشت. یکی از آنها با ضربه سر آلوارو موراتا با سانتر تریپیه به ثمر رسید و گل دیگر با پاس ژوائو فلیکس توسط ویتولو وارد دروازه لگانس شد. این دو گل کافی بود تا اتلتیکو پس از فصل 16-2015 بهترین شروع لالیگا را داشته باشد.

 

 

1422399

 

 

برد یک بر صفر دیگر به عادت اتلتیکو با دیگو سیمئونه تبدیل شده است. سرمربی آرژانتینی در 57 بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است(تنها در لالیگا). در مجموع 290 بازی 20 درصدشان این چنین پایان یافتند، یعنی در هرپنج بازی یک برد یک بر صفر. از این حیث اولین تعقیب کننده اتلتیکومادرید پس از حضور سرمربی آرژانتینی، اتلتیک بیلبائو با 34 پیروزی یک بر صفر است.

این مهم بر اساس یک دفاع منسجم است. اتلتیکو با حضور یان اوبلاک درون دروازه در 210 بازی توانسته 119 بار  در لالیگا دروازه‌اش را بسته نگه دارد. دروازه‌بان اسلوونیایی توانسته است چهار بار برنده جایزه سامورا شود. تیبو کورتوا که پیش از این از دروازه روخی بلانکو حفاظت می‌کرد، دو بار این عنوان را کسب کرد. 

درصد پیروزی‌های یک بر صفر اتلتیکو در رقابت‌های دیگر، 18 است. از مجموع 431 بازی که سیمئونه هدایت تیم مادریدی را بر عهده داشته، 78 بازی را با این نتیجه به پایان رسانده است. حفظ پیروزی یک بر صفر آسان نیست و نشان می‌دهد اتلتیکو می‌تواند بهتر از هر تیم دیگری برای رسیدن به پیروزی و حفظ تک گل خود رنج ببرد.

 

 

1422090

دیدگاه‌ها