کد خبر : 1633024 | 06 شهریور 1398 ساعت 10:25 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

دومین برنامه فوتبالی هم تعطیل شد

بعد از برنامه نود اینروزها برنامه لیگ یک هم روی آنتن نمی رود. برنامه ای که با اجرای مجتبی پوربخش به تحلیل و بررسی اتفاقات بازی های لیگ یک می پرداخت.

دومین برنامه فوتبالی هم تعطیل شد

به گزارش "ورزش سه"، به نوعی حتی می توان گفت این برنامه برای فوتبال مهم تر از برنامه نود بود به این خاطر که بازی های لیگ برتر را چندین برنامه تلویزیونی پوشش می دهند و اکنون که برنامه نود تعطیل شده است فوتبال برتر، شبهای فوتبالی، ورزش از نگاه 2 و ورزش و مردم بازی های لیگ برتر را پوشش می دهند اما با تعطیلی برنامه لیگ یک به طور کلی پرداخت به این بازی ها در سیما از دستور کاری خارج شده است!

 

از قرار معلوم برنامه لیگ یک با کمک اسپانسرها به روی آنتن می رفت و این برنامه نتوانسته برای فصل جدید با اسپانسری به توافق برسد، به همین خاطر با گذشت سه هفته از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هنوز مهیای پخش نشده است. طبیعتا برنامه لیگ یک جدا از ایجاد انگیزه با بررسی اتفاقات داوری و هم چنین حاشیه ها کمک زیادی به سالم سازی این رقابت ها می کرد و با تعطیلی آن طبیعی است که ناهنجاری ها در لیگ یک زیاد شود.

 

با توجه به میزان سرمایه ای که در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه ها برای صعود به لیگ برتر هزینه می شود ساخت یک برنامه تلویزیونی برای پوشش بازی ها نباید کار سختی باشد و حتی در این مسیر سازمان لیگ می تواند با کمک اسپانسرها به راه اندازی این برنامه کمک کند. موضوعی که به طور حتم با استقبال تیم های حاضر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مواجه خواهد شد.

 

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با 18 تیم در حال پیگیری است و در نهایت دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

دیدگاه‌ها