کد خبر : 1633066 | 06 شهریور 1398 ساعت 12:40 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: اگر یونایتد مرا بخواهد آماده‌ام!

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق منچستریونایتد که در حال حاضر برای لس‌آنجلس گلکسی در آمریکا بازی می‌کند با حالتی کنایی می‌گوید اگر یونایتد به او نیاز داشته باشد برای پیوستن به این تیم آماده است.

زلاتان: اگر یونایتد مرا بخواهد آماده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید همچنان برای بازی در لیگ برتر جزیره به اندازه کافی آماده است و می‌گوید منچستریونایتد می‌داند که اگر او را بخواهد برای پیوستن دوباره به شیاطین سرخ آماده است.

 

1425025

 

زلاتان در فصل جاری لیگ MLS آمریکا برای تیمش لس‌آنجلس گلکسی درخشان ظاهر شده و تا کنون برای این تیم 22 گل به ثمر رسانده است. زلاتان در سه بازی اخیر این تیم موفق به زدن 6 گل شده و می‌گوید آمادگی فعلی او در لیگ MLS نشان می‌دهد که به راحتی می‌تواند در لیگ برتر جزیره بازی کند.

 

زلاتان در گفتگو با خبرنگاران درحالی که لبخند بر لب داشت گفت:" من به راحتی می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم. پس اگر یونایتد مرا می‌خواهد همینجا هستم. ولی من در حال حاضر بازیکن گلکسی هستم. پس ببخشید، متاسفم".

 

ابراهیموویچ در فاصله سالهای 2016 تا 2018 دو فصل در اولدترافورد برای شیاطین سرخ بازی کرد و در این مدت در 53 بازی برای منچستریونایتد 29 گل به ثمر رساند. اما مصدومیت جدی از ناحیه زانو باعث شد دوران حضور زلاتان در یونایتد کوتاه باشد و او در ماه مارس 2018 راهی آمریکا شده و به گلکسی پیوست.

 

زلاتان درباره شکست 2-1 یونایتد مقابل کریستال پالاس می‌گوید این بازی را تماشا کرده و معتقد است تیم سابقش با بدشانسی روبرو شده است. زلاتان در این باره گفت:" من آخرین بازی منچستر یونایتد را دیدم و باید بگویم آنها بدشانس بودند. اگر پنالتی را گل می‌کردند روند بازی تغییر می‌کرد ولی در انگلیس بازی تا زمانی که سوت پایان به صدا درمی‌آید تمام نشده است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد به خصوص در دقایق آخر که همه چیز در اوج هیجان اتفاق می‌افتد".

 

دیدگاه‌ها