کد خبر : 1633086 | 06 شهریور 1398 ساعت 13:41 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ و جدال جذاب مربیان در هفته دوم لیگ برتر

چالش دنیزلی و پرسپولیس؛ دیدار نکو با استقلال

هفته دوم لیگ برتر با بازی های جذابش بیش از هرچیز تحت تاثیر رقابت مربیان با یکدیگر و با تیم هایی است که از آن ها خاطرات تلخ و شیرینی دارند.

چالش دنیزلی و پرسپولیس؛ دیدار نکو با استقلال

به گزارش"ورزش سه" لیگ برتر فوتبال ایران سریعتر از آنچه انتظار می رفت به روزهای داغ و حساس نزدیک شد به طوری که در هفته دوم چند بازی حساس و هیجان انگیز برگزار می شود. تراکتور –پرسپولیس، سپاهان-ماشین سازی، استقلال-فولاد و... در این هفته اما آنچه حساسیت و هیجان بازی ها را افزایش می دهد چهره هایی هستند که روی نیمکت تیم ها می نشینند و این جدال های هفته دوم را جذاب می کند.


گل محمدی و ویسی: جدال قهرمانی در لیگ پانزدهم


آخرین بازی لیگ پانزدهم برای یحیی گل محمدی که آن زمان روی نیمکت ذوب آهن می نشست یک بازی متفاوت بود. رقابت اصلی قهرمانی میان استقلال خوزستان و پرسپولیس بود و پرسپولیسی ها که در آن سال به اندازه کافی از تیم یحیی زخم خورده بودند انتظار داشتند کاپیتان و مربی سابقشان استقلال خوزستان را متوقف کند تا آن ها جشن قهرمانی بگیرند اما عبدالله ویسی دو بر صفر برابر گل محمدی به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد. 4 سال بعد از آن بازی اما شرایط تغییرات زیادی کرده است و یحیی گل محمدی با پدیده یکی از مدعیان فصل با عبدالله ویسی و تیم شاهین بوشهر که تازه به لیگ برتر آمده مسابقه می دهد آن هم در شهر مشهد...

 

1430001

 


استقلال و جوادنکونام: وصل کوتاه


تصور اینکه جوادنکونام کاپیتان تیم ملی بعد از سال ها حضور در فوتبال اسپانیا به استقلال بیاید و تنها یک فصل و نیم در این تیم باشد ابتدا خیلی سخت است اما این اتفاق رخ داد و نکونام روزهای خیلی خوبی را با لباس تیم محبوبش سپری نکرد. او در فصل اول که 27 بازی انجام داد با حاشیه های مربوط به کاپیتانی و مسایلی از این دست در درون تیم مواجه بود و در لیگ سیزدهم چند روز مانده به دربی استقلال را بعد از انجام 17 بازی ترک کرد. نکونام فصل گذشته و در نیم فصل اول به عنوان سرمربی تیم نساجی با استقلال بازی کرد و یک تساوی بدون گل برابر تیم سابقش کسب کرد.

 

1429998

 

 


امیر قلعه نویی و رسول خطیبی: حذف از جام ملت ها


بازی تیم های سپاهان و ماشین سازی جدال امیر قلعه نویی با بازیکن سابق خودش است. امیرقلعه نویی البته یک بار توسط پنالتی رسول خطیبی طعم تلخ شکست و حذف از جام ملت ها و در نهایت برکناری از تیم ملی ایران را چشیده است. در مرحله یک چهارم نهایی و بازی تیم های ایران و کره جنوبی، رسول خطیبی به همراه مهدی مهدوی کیا پنالتی شان را از دست دادند و ایران برابر حریف قدیمی شکست خورد. اما در عرصه مربیگری قلعه نویی تا به حال برابر خطیبی شکست نخورده است. از طرف دیگر خطیبی در تقابل با قلعه نویی دو باخت و دو مساوی کسب کرده است.

 

1429996

 


دنیزلی و پرسپولیس: چالش محبوبیت


مصطفی دنیزلی با وجود آنکه هیچگاه با پرسپولیس نتوانسته به مقام قهرمانی برسد اما یکی از محبوب ترین مربیان این باشگاه است و هواداران پرسپولیس از تیم های این مربی خاطرات خوبی دارند. در لیگ ششم تیم دنیزلی با وجود کمبود بازیکنی که داشت، نمایشی هجومی و جذاب ارائه می‌کرد. او در لیگ یازدهم هم نتایج خیلی خوبی با پرسپولیس نگرفت اما دربی معروف سه بر دو و هت تریک ایمون زاید در زمان این مربی رقم خورد که توانست نتایج بد آن فصل را پاک کند. جمعه دنیزلی باید روی نیمکت تراکتور تمام قدرتش را برای شکست پرسپولیس به کار بگیرد و باید دید آیا این موضوع محبوبیت او را به چالش می کشد یا خیر.

 

1429997

 


علی منصوریان و پارس جنوبی: شب عجیب جم


بازی با پارس جنوبی برای علیرضا منصوریان می تواند یادآور شب تلخی باشد که با استقلال به جم رفته بود. روزهای دشوار هفته های ابتدایی لیگ هفدهم، او که با استقلال فصل را خوب شروع نکرده بود به مصاف پارس جنوبی رفت و با دو گل مغلوب شد. در آن شب هواداران استقلال برای اولین بار و به طور رسمی نسبت به کاپیتان محبوبشان اعتراض کردند. صحنه ویژه این بازی زمانی بود که منصوریان بطری آبی که به نشانه اعتراض به سمتش پرتاب شده بود را برداشت و نوشید. منصوریان هفته بعد از شکست برابر پارس جنوبی از استقلال رفت. او البته یک جدال دیگر هم با فرازکمالوند خواهد داشت. منصوریان در همان لیگ هفدهم و در اولین بازی برابر صنعت نفت با مربیگری فراز کمالوند شکست خورد و به نوعی مشکلاتش از این بازی شروع شدند.

 

1429995

 


نساجی و پیکان: بازی برکناری


بازی نساجی و پیکان با توجه به نتایج دو تیم در هفته اول و همچنین انجام بازی در قائمشهر می تواند یکی از بازی های جذاب هفته باشد اما اگر بدانیم همین بازی فصل قبل حکم برکناری یک مربی را صادر کرده است شاید ماجرا کمی جذاب تر هم بشود.  این دو تیم در هفته پانزدهم لیگ به مصاف همدیگر رفتند و در آخرین بازی دور رفت پیکان در شهرقدس و زمین خودش با نتیجه یک برصفر مغلوب نساجی شد و مجید جلالی بعد از این بازی از تیم کنار رفت.

 

1430002

دیدگاه‌ها