کد خبر : 1633091 | 06 شهریور 1398 ساعت 14:12 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی طلایی پوشان به جمعه منتقل نشد؛

ماشین‌سازها مخالف اصلی تعویق بازی با سپاهان

دیدار دو تیم سپاهان و ماشین سازی طبق برنامه از پیش تعیین شده، روز آینده برگزار می شود.

ماشین‌سازها مخالف اصلی تعویق بازی با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان هفته اول لیگ برتر را در شرایطی برگزار کرد و با نتیجه 3 بر صفر در آن به پیروزی رسید که طبق درخواست سازمان لیگ و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، دیدار این تیم یک روز به تعویق افتاد تا ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آماده برگزاری مسابقه شود.


پس از این مسابقه که همزمان با مراسم برترین های لیگ برتر نیز شد و به همین دلیل سپاهانی ها نتوانستند در آن شرکت داشته باشند، کادر فنی سپاهان خواهان تعویق یک روزه دیدار تیمش برابر ماشین سازی در هفته دوم رقابت ها شد تا این مسابقه با یک روز تاخیر، به جای پنج شنبه در روز جمعه برگزار شود.


این درخواست سپاهانی ها روز یکشنبه و یک روز پس از بازی برابر شاهین بوشهر در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار گرفت؛ اما در نهایت و در شرایطی که سازمان لیگ به طور ضمنی موافقت خود را با تعویق بازی اعلام کرده بودند، مخالفت باشگاه ماشین سازی سبب شد تا سرانجام رای نهایی در مورد زمان برگزاری این مسابقه اعلام شود.


با این وصف دیدار دو تیم سپاهان و ماشین سازی علیرغم حرف و حدیث هایی که درباره تعویق بازی به جهت عدم آماده سازی نقش جهان وجود داشت، روز آینده از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها