کد خبر : 1633102 | 06 شهریور 1398 ساعت 14:45 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

یاغی فرانسوی قصد جدایی ندارد

قانع کردن دمبله؛ معضل بزرگ در بازگشت نیمار

عثمان دمبله هیچ علاقه ای به ترک بارسا و ورود به پروسه بازگشت نیمار ندارد و این را ایجنت او بار دیگر تایید کرد.

قانع کردن دمبله؛ معضل بزرگ در بازگشت نیمار

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا روز گذشته پس از جلسه ای چند ساعته با سران پی اس جی حالا نزدیک تر از همیشه به جذب نیمار است. خاویر بورداس یکی از مدیران بلندپایه بارسا شب گذشته پس از بازگشت به بارسلون به خبرنگاران گفت که هنوز هیچ توافقی حاصل نشده ولی حالا به نیمار نزدیک تر شده اند.

 

 

Barça. El agente de Dembélé: “¿Entrar en la operación Neymar? No nos concierne”

 

 

در جلسه ای که از طرف بارسلونا اسکار گرائو(مدیر اجرایی)، خاویر بورداس، اریک آبیدال و آندره کوری(ایجنت نیمار) حاضر بودند، گزینه های مختلفی به پی اس جی پیشنهاد شد. بارسا ابتدا تمایل به جذب قرضی نیمار و پرداخت 170 میلیون یورو در تابستان 2020 را داشت ولی این موضوع با مخالفت پی اس جی مواجه گشت. سپس بارسلونا عنوان داشت که حاضرند 170 میلیون یورو برای خرید قطعی نیمار پرداخت کنند ولی در دو قسط؛ 85 میلیون یورو امسال و مابقی سال آینده. همچنین بارسا پیشنهاد داد که حاضر است عثمان دمبله را وارد پروسه بازگشت نیمار کند. پی اس جی قرار است تا امشب پاسخی قطعی به پیشنهاد بارسا بدهد.

منابع اسپانیایی امروز گزارش داده اند که بارسلونا در تلاش است تا عثمان دمبله را برای انتقال به پی اس جی متقاعد کند اما موسی سیسوکو مدیر برنامه های دمبله امروز در مصاحبه با نشریه اکیپ گفت:« این قضیه ما را نگران نمی کند. هیچ اطلاعی از روند مذاکرات بارسا و پی اس جی برای نیمار ندارم ولی این را می دانم که عثمان 1000 درصد در بارسا خواهد ماند.»

بارسلونا تا دوشنبه فرصت دارد تا دمبله را برای جدایی و انتقال به پی اس جی راضی کند در غیر این صورت شاید نتواند ماموریت بازگرداندن نیمار را با موفقیت به سرانجام برساند.

 

1428089

 

دیدگاه‌ها