کد خبر : 1633103 | 06 شهریور 1398 ساعت 14:56 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه مصاف با ماشین سازی؛

ستاره و دو مصدوم دیگر روی دست قلعه‌نویی

محمدرضا حسینی، بحیرایی و مهدی زاده به بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل ماشین سازی نمی رسند.

ستاره و دو مصدوم دیگر روی دست قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین خریدهای سپاهان در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم، محمدرضا حسینی وینگر فصل گذشته ذوب آهن بوده که البته هنوز نتوانسته در بازی های رسمی برای طلایی پوشان بازی کند.


مهدی صدیقی پزشک باشگاه سپاهان در این رابطه به "ورزش سه" می گوید: « حسینی چند مشکل در زانو داشت که ما سه تا را حل کردیم ولی نیاز به یک جراحی جزئی نیز بود که پس از مشورت با متخصصان، این جراحی با موفقیت انجام شد. البته می توانستیم این کار را هم انجام ندهیم، ولی ما برای اینکه خدایی ناکرده در آینده مشکلی برای حسینی ایجاد نشود، تصمیم به جراحی گرفتیم.»

 

صدیقی در مورد زمان بازگشت محمدرضا حسینی افزود: « حسینی 90 درصد برای بازی مقابل فولادخوزستان آماده می شود ولی اگر هم آماده نشد، صد در صد برای بازی هفته چهارم آماده است.»

 

صدیقی همچنین در مورد بحیرایی اعلام کرد که این بازیکن شرایط خوبی دارد و در مرحله ای قرار گرفته که باید بدنش و عضلاتش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آماده شود.


 
در نهایت آخرین مصدوم سپاهان برای دیدار مقابل ماشین سازی محمدرضا مهدی زاده است که در تمرینات با مشکلی در کشاله ران مواجه شده و طبق نظر مهدی صدیقی پزشک باشگاه برای دیدار سپاهان در هفته سوم آماده خواهد بود.

 

همچنین از دکتر سپاهان در مورد شرایط محمد ایران پوریان پرسیدیم. پزشک باشگاه تاکید کرد: «این بازیکن پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت جزئی که از ناحیه همسترینگ با آن مواجه شده بود، برای بازی روز آینده آماده است.»

 

دیدار سپاهان برابر ماشین سازی که اولین دیدار طلایی پوشان در نقش جهان به شمار می رود، روز آینده از ساعت 20 آغاز می شود.

دیدگاه‌ها