کد خبر : 1633126 | 06 شهریور 1398 ساعت 16:14 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید شاهین بوشهر را ببریم

گل محمدی: سروش هنوز آماده نیست ولی...

سرمربی شهرخودرو با حضور در سالن همایش های هیات فوتبال خراسان رضوی در نشست خبری پیش از مسابقه با شاهین شرکت کرد.

گل محمدی: سروش هنوز آماده نیست ولی...

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی پس از صحبت های مقدماتی با اشاره به دیدار تیمش مقابل شاگردان ویسی گفت: دومین دیدار لیگ است و ما برای اولین بار میزبانیم. امیدواریم در حضور پرشور هواداران برنده باشیم هرچند حریف ناشناخته است و تازه به لیگ برتر صعود کرده که با آقای ویسی و شناختی که از تفکراتش داریم می دانیم بازی آسانی نداریم با این حال باید ۳ امتیاز را بگیریم.


او ادامه داد: باتوجه به برد مقابل پیکان و تمرینات خوبی که داشتیم از نظر روحی وضع خوبی داریم. فقط متاسفانه چند نفر مصدوم داریم که نفرات جایگزین امیدوارم بتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند.


او در جواب سوالی در مورد انتقاد از کیفیت توپ ها پاسخ داد: صحبتی که با بازیکنان داشتم از نظر کنترل توپ اشکالاتی وجود دارد و شبیه توپ های سالنی است. من با مسئولان لیگ صحبت کردم. آنها معتقدند این توپ ها برای چمن های نم دار است که بتواند به بازی سرعت ببخشد. شاید اگر اینطور باشد بتواند تغییرات را نشان دهد هرچند این برای همه تیم هاست. شاید هم هنوز بازیکنان عادت نکرده اند.

 

1430041


وی در مورد ادامه نقل و انتقالات در تیمش عنوان داشت: زیاد نمی توان صحبت کرد چون این اطلاعات نباید به بیرون درز کند اما احتمال تغییر وجود دارد. نقل و انتقالات ما براساس بودجه تیم بود و بازیکنان خوبی را جذب کردیم که جا دارد از آقای حمیداوی تشکر کنیم. البته برای بازی فردا با اینکه پنج روز پیش بازی کردیم خیلی نمی توان تغییرات داشت.


گل محمدی درباره قرعه کشی مسابقات شهرخودرو نیز گفت: برای همه تیم ها قرعه متعادلی بود. سختی مسابقات برای همه است و این مسایل خیلی نمی تواند تاثیرگذار باشد.

 

1430042


گل محمدی همچنین درباره جذب ستاره ها و وضعیت سروش هم توضیح داد: او خوب تمرین کرده است با اینکه مدت زیادی در کنار ما نبود و به مرز آمادگی کامل نرسیده است هرچند تمرینات خوبی داشته و آماده خواهد شد. حضور ستاره ها موجب خوشحالی هواداران خواهد بود البته آنها سال گذشته هم حمایت خوبی داشتند و باتوجه به جذب بازیکنان اسمی این حمایت شاید بیشتر از گذشته باشد. ما هم امیدواریم ستاره ها خودشان نیز تلاش بیشتری کنند چون ستاره اگر آماده باشد ستاره است و امیدواریم بتوانیم برای ما مثمرثمر باشند چون هواداران از این بازیکنان توقع دارند.


سرمربی شهرخودرو در پایان ضمن ابراز رضایت از حمایت های مسئولان شهری در فصل گذشته در این مورد گفت: توقع زیادی از مسئولان بجز تامین زمین تمرین نداریم.

دیدگاه‌ها