کد خبر : 1633136 | 06 شهریور 1398 ساعت 16:46 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

حمله دوباره هواداران منچستر به پوگبا (عکس)

رابطه هواداران یونایتد با پوگبا روز به روز بدتر می شود و به نظر، جدایی او در تابستان می توانست بهترین راه حل برای طرفین باشد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سان، جنجال ها در مورد پل پوگبا هنوز ادامه دارد. دو ماه پیش و پس از اینکه پوگبا از تمایل خود برای جدایی از منچستریونایتد و تجربه یک چالش جدید حرف زد، شرایط برای او در میان هواداران پیچیده شد و حملات متعددی در شبکه های اجتماعی علیه او سر گرفت با این حال ستاره فرانسوی ضمن خودداری از شورش، در تمرینات پیش فصل یونایتد حاضر شد و رفتاری غیرحرفه ای از خود نشان نداد.

پوگبا البته تلاش زیادی برای جدایی کرد ولی با مخالفت سران باشگاه در نهایت ماندنی شد. هرچند هنوز 5 روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و نمی توان هیچ احتمالی را رد کرد؛ با این حال بعید است ستاره فرانسوی یونایتد را حداقل در تابستان ترک کند.

پس از اینکه پوگبا هفته پیش در بازی با وولوز یک پنالتی حساس را از دست داد، هواداران منچستر در شبکه های اجتماعی انواع و اقسام توهین ها حتی نژادپرستانه را نثار او کردند. این اتفاق باعث شد تا پوگبا با انتشار متنی در اینستاگرام عنوان کند که این توهین ها او را قوی تر خواهند کرد.

ستاره فرانسوی امروز و در حال ورود به کمپ کرینگتون با صحنه عجیبی مواجه شد. روی یکی از تابلوهای ورودی کمپ عبارت "پوگبا بیرون" به چشم می خورد تا مشخص شود که در منچستر عده ای هستند که دیگر تحمل دیدن او با پیراهن تیم محبوب شان را ندارند. باید دید شرایط برای پوگبا در ادامه فصل چگونه خواهد بود.

 

 

1430046

 

 

1430047

 

 

1430045

 

دیدگاه‌ها