کد خبر : 1633138 | 06 شهریور 1398 ساعت 16:47 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود- نیرو زمینی جذاب تر از لیگ برتر

از جنجال داوری تا فریاد زدن نام خدا در لیگ یک

دیدار روز گذشته نیرو زمینی و سپیدرود حواشی فراوان و جالبی داشت که این بازی را جذاب از مسابقات لیگ برتر کرده بود.

از جنجال داوری تا فریاد زدن نام خدا در لیگ یک

به گزارش "ورزش‌ سه"، 45 دقیقه دوم بازی سپیدرود و نیرو زمینی در روز گذشته به اندازه یک فصل حاشیه داشت. از اعتراض به داوری تا حرکات عجیب علی نظر محمدی در کنار زمین و برخود با هواداران که با درگیری بازیکنان درون زمین قوت یافت.


اما بگذارید از وقت استراحت بین دو نیمه شروع کنیم. جایی که وقتی از رختکن سپیدرود رد می‌شدیم سخنان جالبی را می‌شنیدیم. سرمربی این تیم از بازیکنانش می‌خواست تا هر طور شده به خاطر مردم رشت بازی باخته را با برد عوض کنند و از طرف دیگر کاپیتان سرخ‌های شمالی به بازیکنان گفت می‌رویم بازی را می‌بریم و برمی‌گردیم. روحیه‌ای مثال زدنی که نتیجه را در 45 دقیقه دوم برگرداند.


شاگردان علی نظرمحمدی در ابتدای نیمه خیلی زود توسط مجتبی محبوب مجاز به گل رسیدند. صحنه‌ای که جرقه درگیری را زد. این گل از یک پرتاب اوت به دست آمد و امید روانخواه و کادر فنی نیرو زمینی معتقد بودند که چند ثانیه قبل در میانه میدان خطا رخ داده و داور به راحتی از کنار آن گذشته و همان توپ به گل اول سپیدرود تبدیل شده است. این اعتراض به حدی بود که روانخواه با دویدن بر روی خط طولی به سمت کمک داور رفت و با او به گفت و گوی همراه با عصبانیت پرداخت. از طرف دیگر کادر فنی نیروی زمینی با هجوم به داور چهارم به دنبال اثبات حق خود بودند که هیچ فایده ای نداشت. علی نظر محمدی که دید تیم مقابل اعتراض فراوانی را به داور انجام می‌دهد، به دلیل اینکه جو را دست بگیرد شروع به فریاد زدن کنار خط کرد و همین باعث شد تا داور وسط وارد درگیری‌ها شده و همه چیز را پایان دهد.


اما این پایان ماجرا نبود، چند دقیقه بعد سپیدرود به گل دوم رسید. علی نظرمحمدی که  نتیجه باخته را برد عوض کرده بود به سمت تماشاگران رفت و مقابل آن‌ها صورتش را به سمت آسمان برد و فریاد می‌زد: فقط خدا! موضوعی که تشویق هواداران با شعار داش علی چیلاورت را به همراه داشت. نظرمحمدی بعد از این به سمت جایگاه ویژه رفت و مشورتی را با افشین ناظمی انجام داد.


سکانس آخر درگیری این مسابقه نیز در اواخر بازی رخ داد. داد و فریاد نیمکت دو تیم هنگام مسابقه تمرکز را از بازیکنان در زمین و حتی داوران گرفته بود. همین هم باعث شد درگیری شدیدی بین سیامک کوهنورد و مجتبی محبوب مجاز رخ دهد. آتشی که روی سکوها برپا شد و هواداران سپیدرود به هجوم به پایین جایگاه اقدام به فحاشی علیه بازیکنان حریف و داوری کردند. چه بسا اگر دخالت افشین ناظمی به عنوان مدیرعامل نبود درگیری شدیدتری رخ می‌داد و بازی دچار مشکل می‌شد. در همین زمان علی نظرمحمدی به حمایت از بازیکنش صحبت تندی را با داور وسط و داور چهارم داشت که با تذکر جدی این دو رو به رو شد.


در نهایت 8 دقیقه وقت اضافه نیز هواداران را بیش از پیش عصبانی کرد و آن‌ها شعار تندی را علیه داور مطرح کردند. مسئله ای که مدیرعامل و سرمربی سپیدرود خواستار توقف آن شدند و در ادامه با تشویق به بازیکنان روحیه دادند. این مسابقه در پایان با نتیجه 2-1 به سود رشتی‌ها پایان یافت و علی نظرمحمدی و امید روانخواه در محوطه رختکن یکدیگر را در آغوش گرفتند و با تمجید از یک دیگر اتفاقات جنجالی مسابقه را به دست فراموشی سپردند.

دیدگاه‌ها