کد خبر : 1633141 | 06 شهریور 1398 ساعت 17:15 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان و ماشین سازی شبیه هم هستند؛

خطیبی: ما با سپاهان بازی داریم نه تراکتورسازی

رسول خطیبی می گوید دو تیم سپاهان و ماشین سازی در شرایط مشابهی به هم رسیده اند.

خطیبی: ما با سپاهان بازی داریم نه تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی مربی تیم فوتبال ماشین سازی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سپاهان در هفته دوم که روز آینده از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: یک بار دیگر به شهری بازگشته ام که خاطرات خیلی خوبی دارم. امیدوارم فردا یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را شاهد باشیم.

 

خطیبی در مورد شرایط این روزهای سپاهان بیان کرد: سپاهان همیشه تیمی قوی بوده است. در زمانی که ما بازی می کردیم، همیشه برای قهرمانی تلاش می کردیم و می جنگیدیم. الان هم استاد بنده آقای قلعه نویی در راس کادر فنی است که یکی از بهترین مربیان ایران است. چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفته ام. تیم سپاهان تیم پرقدرتی است.  با اینکه 70، 80 درصد تیم حفظ شده، مهره های خوبی را جذب کرده اند و بازی اول را هم خیلی خوب بردند.

او در مورد تیم خودش ادامه داد: بچه های ما هم روحیه خیلی خوبی دارند. بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادند و فکر می کنم دو تیم شبیه هم هستند. امیدوارم بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم.

 

خطیبی در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه ماشین سازی با سپاهان برای تعویق مسابقه همکاری نکرده است، بیان کرد: ببینید این موارد دست ما نیست. این موضوع کار اجرایی است و من فقط در بحث فنی تصمیم می گیرم. بازی سپاهان را یک روز عقب انداختند؛ باید همان موقع به سپاهان می گفتند، نه یک روز قبل بازی. اگر زودتر اعلام می شد، شاید می شد بازی را به تعویق انداخت ولی در مجموع این تصمیمات در حیطه کار من نیست.

 

خطیبی در مورد کیفیت توپ های لیگ بیان کرد: چند موضوع هست. یکی اینکه توپ ها خیلی دیر رسید و همینطور تعدادشان کم بود. من اعتقاد دارم که توپ های پارسال خیلی بهتر از توپ های امسال بود.

سوال بعدی از خطیبی در این مورد بود که اگر تراکتور هم درخواست تعویق بازی را می داد، باز هم باشگاه ماشین سازی مخالفت می کرد؛ خطیبی در پاسخ به این سوال گفت: ما فعلا با سپاهان بازی داریم نه تراکتور.

او در مورد شرایط تیمش توضیح داد: ما آقای فردین عابدینی را در روز آینده نداریم و همینطور بازیکن برزیلی ما هم حضور ندارد ولی بقیه بازیکنان شرایط بازی را دارند.

دیدگاه‌ها