کد خبر : 1633149 | 06 شهریور 1398 ساعت 17:55 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: مشکل با کوتینیو؟ او یک ستاره جهانی است

توماس مولر شایعات مربوط به مخالفتش با ورود کوتینیو به بایرن را تکذیب کرد.

مولر: مشکل با کوتینیو؟ او یک ستاره جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری ورود فیلیپ کوتینیو از بارسلونا به رختکن بایرن مونیخ را به منزله ناامیدی نیکو کوواچ از عملکرد توماس مولر و تمایل سرمربی کروات به استفاده از ستاره برزیلی به جای مولر می دانستند. اما توماس مولر مدعی شد مشکلی با کوتینیو ندارد.

 

 

1429876

 

 

 مولر که پس از پیوستن قرضی فیلیپه کوتینیو به بایرن مونیخ به طور قرضی، گفته شد که جایگاهش در ترکیب اصلی سرخپوشان آلمانی تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت، در گفت‌وگو با نشریه بیلد و در خصوص نقشش در این تیم گفت:« باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما فکر می‌کنم اهمیت من در تیم شناخته شده است. به هر حال من به کارم ادامه خواهم داد.  

 من و فیلیپه دو بازیکن متفاوت از هم هستیم و این کاملاً واضح است. باید ببینیم در چند هفته آینده چطور بازی خواهیم کرد. من اما مشکلی با آمدن کوتینیو به بایرن ندارم. ما برای پیروزی در بازی‌های‌مان اینجا هستیم و با استفاده از تنها 12 یا 13 بازیکن این کار دشوار خواهد بود.»


مولر همچنین در تمجید از کوتینیو گفت:« ما بازیکنی با شهرت جهانی را به ترکیب‌مان اضافه کرده‌ایم که کیفیت بالایی دارد. این فوق‌العاده است که پس از شایعاتی که وجود داشت، بازیکنی مثل کوتینیو را به خدمت گرفتیم. ما تیمی قدرتمند داریم و به شخصه تمریناتم را در هفته‌های پیش‌رو با حس خوبی دنبال خواهم کرد.»

 

 

1430067

 

 

دیدگاه‌ها