کد خبر : 1633185 | 06 شهریور 1398 ساعت 21:47 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

درودگر:فعالیت سازمان اقتصادی شفاف و مشخص است

کلیه درآمدهای اسپانسری در مراسم برترین‌ها هزینه شد

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص هزینه های مراسم انتخاب برترین ها گفت: هزینه های این مراسم از طریق دو حامی مالی تامین و کلیه مبلغ دریافتی در همین برنامه به شکل کاملا روشن و شفاف هزینه شد.

کلیه درآمدهای اسپانسری در مراسم برترین‌ها هزینه شد

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال محمد صادق درودگر با بیان این مطلب اظهار داشت: در فعالیت سازمان اقتصادی هیچ مسئله مبهم و پنهانی وجود ندارد. من در اینجا اعلام می کنم که کلیه هزینه های این برنامه با محاسبه جوایز و سایر که از طریق دو اسپانسر تامین و به شکل کامل در همین برنامه هزینه شد. ممکن است برخی اعتقاد داشته باشند که می توان برای برترین ها هدایای بیشتری و ارزشمندتری در نظر گرفت اما حقیقت این است که در دوره های گذشته هدایا کمتر از این بود اما در این دوره تلاش کردیم چند برابر قبل باشد و امیدواریم در صورت تامین هزینه ها در ادوار آتی باز هم بتوانیم ارزش مالی این هدایا را بیشتر کنیم. به هر ترتیب این مراسم هم هزینه های کمی نداشته و تلاش شد برای کلیه نفرات برتر اعم از بانوان و آقایان لباس متحدالشکل تهیه شود ، هدایایی و کادو های دیگر که البته در برابر زحمات و ارزش آفرینی های قهرمانان هیچ‌نیست و موارد دیگری هم بود که در حد توان انجام وظیفه شد.


درودگر اضافه کرد:در خصوص نحوه برگزاری مراسم هیچ فردی مسئول و تصمیم گیرنده در خصوص مراسم برترین ها نبوده بلکه یک کارگروه مشخص متشکل از رئیس ، دبیر ، حراست ، بازاریابی، اداری و سایر بخش های سازمان لیگ در خصوص کلیه موضوعات و جزئیات این مراسم تصمیم گیری کرده است. با این وجود مدعی نیستیم یک مراسم بی نقص برگزار شده بلکه می توان هر برنامه و مراسم را به صورت سازنده مورد نقد قرار داد تا در آینده به دنبال بهبود شرایط و رفع نقاط ضعف باشیم.


از دوستان گرامی رسانه ای نیز تشکر می‌کنم که به شکل بسیار ارزشمندی در غیاب صدا سیما مراسم را پوشش دادند و آن دوستان عزیزی که بطور کلی وظیفه خود را نقد منصفانه فعالیت های فوتبال می‌دانند توصیه برادرانه ای دارم‌ که به دو نکته اساسی توجه فرمایند. اول اینکه شرایط اقتصادی کشور در زمان تحریم های ظالمانه شرایط جذب اسپانسر را بسیار سخت نموده و بودجه تبلیغات از اولویت ها خارج شده و بصورت محسوسی کاهش پیدا کرده است و مسئله دوم این است که باید در شرایط سخت کنونی همگرایی و مودت را در راستای تقابل با دشمنان قسم خورده در دستور کار خود قرار دهیم تا با کمک یکدیگر بتوانیم فوتبال کشور را در روند پیشرفت قرار دهیم.


وی در پایان گفت:پر واضح است که شخصا باید از دوستانی که مرتبا در خصوص تخریب فضای بازاریابی فعالیت می کنند نیز قدردانی نمایم که به شدت عزم ما را در کار راسخ تر می کنند.

دیدگاه‌ها