کد خبر : 1633238 | 07 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین روزهای شایعه و گمانه‌زنی در اروپا

نقل و انتقالات تابستانی در اروپا کی به پایان می‌رسد؟

با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال انگلیس، در دیگر نقاط اروپا همچنان تا پایان فرصت نقل و انتقالاتی زمان باقی مانده و تیمها در آخرین روزها مشغول تلاش و تکاپو هستند.

نقل و انتقالات تابستانی در اروپا کی به پایان می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پنجره نقل و انتقالات در لیگهای بزرگ اروپایی، به جز لیگ برتر انگلیس روز دوم سپتامبر بسته می‌شود باشگاه‌های بزرگ در اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه به دنبال این هستند که در آخرین روزهای باقی مانده از فرصت خود حداکثر استفاده را برای کامل کردن ترکیب تیم‌هایشان ببرند.

 

لالیگا، سری آ، بوندس‌لیگا و لوشامپیونا همه روز دوم سپتامبر شاهد بسته شدن فرصت نقل و انتقالاتی خود خواهند بود اما زمان دقیق پایان مهلت نقل و انتقالات در آن روز برای هر لیگ متفاوت است.

 

پنجره نقل و انتقالاتی بوندس‌لیگا روز دوم سپتامبر ساعت 18 به وقت اروپا بسته خواهد شد اما زمان بسته شدن این پنجره در سری آ ساعت 20 به وقت اروپا خواهد بود. پنجره نقل و انتقالات در لالیگا و لوشامپیونا هم ساعت 24 روز دوم سپتامبر بسته خواهد شد. 

 

اما بزرگترین اخباری که در روزهای باقیمانده از نقل و انتقالات اروپا انتظار می‌رود کدامها است؟ مهمترین ماجرا در حال حاضر بدون شک انتقال نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن است که انتظار می‌رود به بارسا منتقل شود.

 

1430024

 

همچنین انتظار می‌رود الکسیس سانچس پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ایتالیا به اینتر ملحق شود. دیروز اعلام شد که اینتر با منچستریونایتد برای انتقال قرضی این ستاره شیلیایی به توافق رسیده.

 

1430156

 

رئال مادرید همچنان امیدوار است در این زمان کوتاه بتواند پل پوگبا ستاره منچستریونایتد و برونو فرناندس ستاره اسپورتینگ را به خدمت بگیرد.

 

1428786

 

از سوی دیگر کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تاتنهام که آخرین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد امیدوار است در این روزهای باقی مانده بتواند به تیم محبوبش رئال مادرید منتقل شود.

 

1427423

 

دیدگاه‌ها