کد خبر : 1633273 | 07 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد دی‌بوئر:

دی‌یونگ و دی‌لیخت حتی خودشان را غافلگیر کردند

رونالد دی‌بوئر، مربی سابق فرانکی دی‌یونگ و ماتیس دی‌لیخت می‌گوید سال گذشته انتظار درخشش خارق‌العاده این دو جوان هلندی در لیگ قهرمانان را نداشته است.

دی‌یونگ و دی‌لیخت حتی خودشان را غافلگیر کردند

به گزارش "ورزش سه"، رونالد دی‌بوئر، اسطوره آژاکس آمستردام می‌گوید با اینکه او شخصاً در دوران حضور فرانکی دی‌یونگ و ماتیس دی‌لیخت در آکادمی جوانان آژاکس، مربی‌گری آنها را در رده سنی جوانان به عهده داشته ولی فکرش را هم نمی‌کرده که این دو سال گذشته به این زودی تا این حد در رقابتهای چمپیونزلیگ بدرخشند و امسال از بارسلونا و یوونتوس سر در بیاورند.

 

1430191

 

دی‌بوئر که یکی از اسطوره‌های بزرگ باشگاه آژاکس محسوب می‌شود در حال حاضر به عنوان دستیار مربی تیم جوانان باشگاه فعالیت می‌کند و جوانانی را زیر نظر دارد که از بهترین‌های اروپا هستند.

 

رونالد دی‌بوئر در این باره به وبسایت فیفا گفت:" از درخشش آنها غافلگیر شدم؟ راستش را بخواهید بله. ولی معتقدم آنها حتی خودشان را هم غافلگیر کردند".

 

اسطوره آژاکس در ادامه گفت:" من به آنها امیدوار بودم چون مشخص بود که واقعا استعداد دارند و از روحیه و ذهنیت درستی هم برخوردارند. ولی هیچکس فکرش را نمی‌کرد که آنها سال گذشته، به این زودی در چمپیونزلیگ برای آژاکس تا آن حد درخشان ظاهر شوند یا در تیم ملی هلند آنطور بدرخشند؟ نه، من که چنین انتظاری نداشتم".

 

دی‌بوئر در ادامه اظهار داشت:" ماتیس دی‌لیخت و فرانکی دی‌یونگ همیشه جوانهای خاصی بودند. در مورد ماتیس این به وضوح قابل مشاهده بود. او در 17سالگی در تیم دوم آژاکس بازی می‌کرد و نشان می‌داد تا چه حد پخته است. فرانکی هم به همراه دانی فان‌ دی بیک و عبدالحق نوری در خط میانی تیم دوم آژاکس بازی می‌کرد. خیلی‌ها فقط برای تماشای بازی خط میانی این تیم به دیدن بازی‌هایش می‌آمدند".

 

دیدگاه‌ها