کد خبر : 1633280 | 07 شهریور 1398 ساعت 13:14 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار فوتبال بدون تنش در اولین میزبانی یادگار

فردا تیم تراکتور اولین میزبانی خود را در لیگ نوزدهم انجام خواهد داد و همه باید امیدوار باشیم تا فوتبالی بدون تنش در استادیوم یادگار امام انجام شود.

در انتظار فوتبال بدون تنش در اولین میزبانی یادگار

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ نوزدهم امروز و با دیدارهایی حساس در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد اما مهم ترین بازی این هفته، تقابل دو تیم سرخپوش ایران در تبریز خواهد بود؛ مسابقه ای که در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود و در آن نماینده سرخپوش تبریز از تیم قرمزپوش تهرانی میزبانی خواهد کرد.

 

دیدار تراکتور و پرسپولیس همیشه جزو حساس ترین بازی های فوتبال ایران بوده و پس از بازگشت تی تی ها به لیگ، این حساسیت بیشتر هم شده است. اما در سال های اخیر برخی مسائل سبب شده تا اتفاقات تلخی در جریان بازی های این دو تیم _هم در تهران و هم تبریز_ رخ بدهد. ماجراهایی که سبب نگرانی از این شده که یک بار اتفاقی تلخ رقم بخورد که برای همیشه زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

در هفته اول لیگ نوزدهم هیچ اتفاق زشتی رخ نداد. برخلاف فصل قبل که هر هفته در استادیوم های ایران تنش حکم فرما بود، این بار همه انتظار دارند که مسابقات فوتبال در کشور با حداکثر نظم و البته نمایش فرهنگ هواداران تیم های مختلف برگزار شود.

 

این که لیگ نوزدهم با آرامش برگزار می شود یا نه مشخص نیست. اما همه می دانیم که باتوجه به عظمت مسابقه تراکتور - پرسپولیس، انجام آرام و بدون تنش این بازی، می تواند مقدمه ای باشد بر پایان تنش ها در استادیوم های ایران؛ به امید رقم خوردن چنین اتفاقی.

 

دیدگاه‌ها