کد خبر : 1633305 | 07 شهریور 1398 ساعت 16:07 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کی روش و اولین حضور فیکس نورافکن؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ماشین سازی

سرمربی سپاهان به احتمال فراوان تیمش را با دو تغییر راهی دیدار برابر ماشین سازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ماشین سازی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان علیرغم درخواستی که برای تعویق دیدار برابر ماشین سازی داشت، موفق به نهایی کردن این امر نشد تا طبق برنامه امروز از ساعت ٢٠ مقابل شاگردان رسول خطیبی اولین بازی فصل را در نقش جهان برگزار کند.


در اولین دیدار فصل، شاگردان امیرقلعه نویی شروعی مقتدرانه داشتند و با سه گل شاگردان عبدالله ویسی را در بوشهر شکست دادند تا سرمربی طلایی پوشان به احتمال زیاد تیمش را با کمترین تغییرات راهی دومین دیدار کند.


با این وصف انتظار می رود مثل همیشه پیام نیازمند در خط دروازه بازی کند و ولسیانی و پورقاز زوج قلب خط دفاعی تیم را در ترکیب ٣-۴-۴ تشکیل دهند. مرتضی منصوری و سعید آقایی هم مدافعین چپ و راست تیم خواهند بود.


یکی از تغییرات جالب توجه می تواند اولین حضور فیکس امیدنورافکن در ترکیب اصلی طلایی پوشان باشد که در نیمه دوم دیدار برابر شاهین بوشهر ، زوج بسیار خوبی با کیانی ساخته بود و دوبار هم موفق به ارسال پاس گل شد. در صورتی که کیانی و نورافکن دو هافبک تدافعی تیم باشند، کومان نیز یک خط جلوتر از این دو بازیکن، مثلث خط میانی را تشکیل می دهد.


در نهایت مثلث خط هجومی تیم نیز با شهباززاده و محبی به عنوان وینگر های چپ و راست و استنلی در رای شکل خواهد گرفت.

 

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ماشین سازی:


پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمد محبی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش.

 

گفتنی است امیر قلعه نویی، استنلی کی روش، میگل تکسیرا و جلال امیدیان با پشت سر گذاشتن محرومیت در دیدار برابر ماشین سازی می توانند در دیدار برابر ماشین سازی در کنار تیمشان باشند؛ هر چند براساس حکم کمیته استیناف قلعه نویی می توانست در بازی قبلی هم روی نیمکت حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها