کد خبر : 1633345 | 07 شهریور 1398 ساعت 19:21 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای برد به مصاف پیکان می رویم

مهاجری: کارت 4 بازیکنمان هنوز صادر نشده است

نساجی در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه خانگی اش در قائمشهر و در حضور هواداران پرشورش با پیکان دیدار کند.

مهاجری: کارت 4 بازیکنمان هنوز صادر نشده است

به گزارش" ورزش سه" محمدرضا مهاجری سرمربی تیم نساجی در نشست خبری بازی نساجی برابر پیکان گفت:« ما هفته گذشته لیگ را شروع کردیم اما درواقع اولین بار است که در خدمت شما در قائمشهر هستیم و اولین بازی را در ورزشگاه متحول شده وطنی انجام می‌دهیم . »


او افزود:« تشکر می کنم از همه کسانی که کمک کردند تیم به این مرحله برسد. بیشتر از همه بچه ها که تلاش کردند. ما تیم خوبی داریم اما  درحالی که شش بازیکن که موثرترین بازیکنان نساجی از نظر آمار داشتیم را از دست دادیم و تفکر تیمی عوض شده   تیم نیاز به زمان دارد هرچند ما با کمک بچه ها توانستیم بخشی از این پروسه را طی کنیم.» مهاجری اضافه کرد:« مقابل گل گهر بازی خوبی انجام دادیم درحالی که می توانستیم برنده باشیم. یک مقدار عدم تمرکز و اشتباه داوری که جزئی از فوتبال ما است باعث شد  به برد نرسیم. بازی های ما از فردا شروع می شود.»


مربی نساجی درباره پیکان گفت:« پیکان با وجود باخت در بازی اول تیم خوبی است. آن ها روی دو غفلت گل خوردند. فردا تلاش می کنیم که تیم برنده زمین باشیم .ما نقاط قوت و ضعف را  همین هفته اول تا حدودی از پیکان به دست آوردیم و امیدواریم بتوانیم با پشتوانه عظیم تماشاگران به موفقیت برسیم. من همیشه آرزو داشتم که مربی تیمی باشم که هواداران پرشوری داشته باشد. فردا بچه ها همه چیز را دارند. بچه هایی که جدید آمدند فهمیده اند لباس چه تیمی را می پوشند و باید توقع بالای هواداران را برآورده کنند. البته ما کمبودهایی داریم امیدواریم این توقعات واقع بینانه باشد. با این حال تمام تلاشمان را می کنیم تا از تیم شهر و استانمان دفاع کنیم.»


او درباره امید سینگ و بازیکنان جدید گفت:«ما امید سینگ را نیاز داشتیم قبل از آن هم چندین بار حرف زده بودیم اما ایران نبود. ما در پست وینگر یک بازیکن نیاز داشتیم و از بین 4-5 گزینه سینگ را که تجربه بازی در قائمشهر را داشته را جذب کنیم.» او اضافه کرد:« نمی خواهم ارزش بازیکنان تیم را پایین بیاورم. بازیکنانی که آمدند جزو خوب هایی هستند که می توانستیم جذب کنیم. سقف قراردادمان به مراتب کمتر از سال قبل و هزینه هایی که کردیم به مراتب پایین تر است. ما همه چیز را منتشر می کنیم و شفاف ساز ی می کنیم تا همه بدانند چقدر هزینه کردیم. اما از نظر کیفی و فنی می توانیم به این تیم افتخار کنیم و امیدواریم تیم در جایگاه خوبی قرار بگیرد. همه اش دست مربی نیست خیلی مسایل تاثیرگذار هستند. من با آگاهی آمدم و نقاط ظعف و قوت را می شناختم و نمی خواهم شانه خالی کنم اما تیم ما هنوز کامل نشده و کسی هم مقصر نیست. مدیرعامل و سرپرست نداشتیم، خیلی کارها انجام شد و کارت خیلی بازیکنان را گرفتیم اما کارت چند بازیکن را هنوز نتوانسته ایم بگیریم.»


مهاجری افزود:« خوشبختانه برای این بازی مصدوم ندارید.ما  4-5 بازیکن تیم ما مثل محمد قاضی، مهرداد کفشگری ، جلالی و یکی دو بازیکن دیگر هنوز کارت بازی شان صادر نشده و ممکن است که آن ها را نداشته باشیم.» او در ارتباط با توپ های این فصل هم ادامه داد:« در صحبتی که با سازمان لیگ داشتیم هم گفتیم  توپ ها ایده آل نیست. این توپ ها در طول بازی یک مقدار حالت تنبلی دارد. دربازی با گل گهر دو ضربه سری که زدیم چون توپ شتاب نداشت تبدیل به گل نشد. »


مربی نساجی گفت:« ما هنوز دو جای خالی داریم و براساس نیازهایمان بازیکن می گیریم. در یک پست نیاز مبرم به بازیکن داریم که باید یک نفر را جذب کنیم.»

دیدگاه‌ها