کد خبر : 1633350 | 07 شهریور 1398 ساعت 19:32 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

فریم به فریم با شکل‌گیری گل اول هفته در مشهد

یونس شاکری با حرکت خود ضمن اخراج دروازه بان گرجستانی، زمینه ساز گل اول هفته دوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، شهر خودرو در اولین میزبانی خود بار دیگر موفق ظاهر شد و در همان نیمه اول کار را برای حریف تقریبا یکسره کرده است.


شاگردان یحیی گل محمدی که در دیدار ابتدایی فصل برابر پیکان در تهران در همان نیمه اول با دو گل از حریف پیش افتاده بودند و در نهایت بازی را به سود خود خاتمه دادند، اینبار این تیم نیز با نمایشی دیدنی در همان دقایق ابتدایی موفق شد از شاهین بوشهر پیش بیفتد و وضعیت این تیم جنوبی را سخت کند.


حرکت یونس شاکری درون محوطه جریمه باعث شد تا ماکسیما  مجبور به خطا روی این مهاجم شود و از بازی اخراج شد. داور در ادامه با اعلام اخراج دروازه بان گرجستانی، یک پنالتی نیز برای شهر خودرو اعلام کرد تا صادقی موفق شد آن را تبدیل به گل او کند.

 

 خروج ماکسیما از بازی با حضور ابوالفضل درویش وند، دروازه بان سابق پرسپولیس همراه بود که با شماره یک امیدوار بود حضوری ویژه بعد از سه فصل نیمکت نشینی صرف در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ به خود اختصاص دهد. درویش وند که طی این سه فصل هیچ فرصتی در پرسپولیس برای خودنمایی به دست نیاورده بود، در اولین تجربه لیگ برتری خود، برابر ضربه پنالتی سرنوشت ساز صادقی قرار گرفت اما در حالی که جهت این ضربه را نیز تشخیص داده بود مقهور ضربه غیرقابل مهار کاپیتان شهر خودرو شد.

 

عبدالله ویسی که در اولین دیدار فصل برابر سپاهان با شکست بازی را به پایان رسانده بود، به شدت نسبت به اخراج و پنالتی علیه تیمش انتقاد داشت که دامنه این اعتراضات باعث شد تا حیدری ضمن تذکر به سرمربی شاهین بوشهر، یکی از اعضای کادرفنی او را نیز با کارت زرد جریمه کند.

 

هرچند شاهین بوشهر دقایقی بعد موفق به ثبت گل تساوی شد اما سرخپوشان شهر خودرو بار دیگر به گل دوم دست یافتند تا همانند دیدار اول خود برابر پیکان در نیمه اول، ضمن دستیابی به دو گل  شانس پیروزی دوم خود را افزایش دهند.

 

1430276

 

1430277

 

1430278

 

1430279

 

1430282

 

1430281

 

1430280

 

1430283

 

دیدگاه‌ها