کد خبر : 1633351 | 07 شهریور 1398 ساعت 19:38 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: باید با امتیاز از قائمشهر برگردیم

هافبک پیکان مدعی شد تیمش با تمرکز بالا در دومین جدال هفته به دنبال دستیابی به امتیاز از جدال برابر نساجی خواهد بود.

رحمانی: باید با امتیاز از قائمشهر برگردیم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در هفته اول لیگ برتر یک نیمه ناامید کننده را پشت سر گذاشت که حاصل آن شکست برابر شهرخودرو بود. شاگردان حسین فرکی اکنون در دومین دیدار خود در قائمشهر باید برابر نساجی قرار گیرند. ماهان رحمانی، هافبک جوان و تاثیرگذار پیکان امیدوار است تیمش بتواند در این جدال سخت موفق به دستیابی به امتیاز شود.


او درباره شرایط تیمش می‌گوید: در چند دقیقه تمرکز نداشتیم و در نهایت هم با نتیجه امیدوارکننده‌ای تمام نشد. چون بازی اول بود، کمی ناهماهنگ بودیم و این باعث شد تا تیم پدیده بتواند در مقابل ما از پتانسیل خود به خوبی استفاده کند و برنده بازی باشد.


وی با اشاره به اینکه به دنبال این خواهند بود تا در ادامه فصل شرایط را به سود خود خاتمه دهند گفت: خواسته‌های کادر فنی آنطور که باید انجام نشد و در نهایت بازی را واگذار کردیم اما این اولین مسابقه بود و از ضعف‌هایی که داشتیم درس می‌گیریم تا در بازیهای بعدی بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم. الان برای اینکه ناامید شویم خیلی زود است و باید خیلی زود بتوانیم به شرایط مسابقه برگردیم و به بهترین نتایج در ادامه مسیر دست پیدا کنیم.


رحمانی درباره دیدار این هفته تیمش برابر نساجی مازندران گفت: نساجی تیم خوب و منسجمی دارد و بازیکنان باانگیزه‌ای دارند که قطعا با حمایت تماشاگرانشان بازی سختی را برای ما رقم می‌زنند اما ما هم با تمام قوا برای این مسابقه آماده شده‌ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و اگر خدا بخواهد اولین سه امتیاز این فصل را به دست بیاوریم.


هافبک پیکان نیز با انتقاد نسبت به شرایط و کیفیت توپ‌های این فصل گفت: واقعا این توپ‌ها کیفیت ندارند. یک طوری سنگین هستند که نمی‌توان با آنها شوت زد. ما هم از کیفیت توپ‌ها راضی نیستیم و امیدواریم همه باشگاه‌ها دست به دست هم بدهند تا این توپ را عوض کنند.

دیدگاه‌ها