کد خبر : 1633384 | 07 شهریور 1398 ساعت 21:11 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازهم امتیازی که در وقت های اضافه از دست رفت

استقلال؛ بدشانس در دقیقه 95

استقلال در هفته دوم لیگ برتر هم در وقت های اضافه بازی دروازه اش باز شد تا این بار در ورزشگاه آزادی سه امتیاز باارزش را از دست بدهد.

استقلال؛ بدشانس در دقیقه 95

به گزارش" ورزش سه" استقلال تنها چند ثانیه تا رسیدن به یک برد با ارزش در دومین هفته لیگ برتر فاصله داشت اما بازیکنان فولادخوزستان در آخرین دقیقه  بازی گل زدند تا دو امتیاز استقلال در برابر چشم هوادارانش بپرد. استقلال در این بازی در نیمه دوم و ابتدا با گل دقیقه 50 فرشید اسماعیلی به گل رسید و بعد از آن توانست با حفظ فشار روی تیم فولاد مانع از رسیدن حریف به دروازه اش شود اما تلاش و استمرار فولادی ها در آخرین دقایق بازی نتیجه داد و دروازه استقلال روی یک ارسال و یک توپ برگشتی در آشفتگی خط دفاعی باز شد.


این گل که اعتراض آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال به خاطر وقت های اضافه ای که گرفته شد را به علیرضا فغانی به همراه داشت در همان دقایقی به ثمر رسید که در بازی اول نیز اتفاق افتاده بود.


استقلال در هفته اول لیگ برتر و در بازی برابر ماشین سازی در تبریز تا حدودا دقیقه  92 به تساوی بدون گل رسیده اما یک ضربه ایستگاهی در این دقیقه باعث شد که در نهایت در دقیقه 95 دروازه استقلال باز شده و این تیم  در اولین مسابقه فصل شکست بخورد.


امروز نیز در حالی که ساعت بازی به دقیقه 90+5 رسیده بود فولادی ها روی فشار از سمت راست و یک ارسال  به گل رسیدند و خستگی مدافعان استقلال و بدشانسی در آخرین لحظات  باردیگر در وقت های اضافه امتیاز از استقلال گرفت.

دیدگاه‌ها