کد خبر : 1633396 | 07 شهریور 1398 ساعت 21:33 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

متاسفم که باختیم؛

ویسی: نگویید سقوط می‌کنیم؛ بی احترامی به ماست

عبدالله ویسی می گوید تیمش چشم انداز خوبی در دو بازی قبلی لیگ ارائه داده ولی شاگردانش مقابل دو تیمی بازی کرده اند که سهمیه آسیایی ایران هستند.

ویسی: نگویید سقوط می‌کنیم؛ بی احترامی به ماست

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که تیمش در مشهد دومین شکست فصل را مقابل شهرخودرو با نتیجه 2 بر 1 تجربه کرد، در رابطه با بازی در نشست خبری گفت:

 

همانطوری که دیدید یک بازی جاندار و خوب از هر دو تیم دیدیم، مخصوصا از طرف تیم شهرخودرو. مالکیت توپ دست آنها بود و ما می خواستیم از طریق ضدحملات به دروازه آنها برسیم. بازی جذابی بود ولی متاسفم که باختیم. تیم ما هم 10 نفره شد و توان بیشتری گذاشتیم. از نظر روحی تیم ما کمی افت کرد ولی تیم پدیده گردن کلفت تر بود و بازی را برد. به این تیم و هوادارانش تبریک می گویم.


ویسی در مورد داوری و اخراج دروازه بانش توضیح داد: صحنه اخراج درست بود ولی قبلش آقای رحمتی که توپ را زد، صد در صد آفساید نبود. وقتی باقری روی توپ تاثیر گذاشت، داور می توانست پنالتی بگیرد. نمی دانم شاید من اشتباه کنم. من راضی نیستم ولی اعتراضی روی داوری ندارم.


عبدالله ویسی در مورد فیزیکی بازی کردن شاگردانش بیان کرد: ما بازی قبل را باخته بودیم و 10 نفره هم شدیم. این موضوعات روی بازیکنان تاثیر می گذارد و آنها عصبی می شوند. با آنها صحبت می کنیم. به هر حال داور هم انسان است و ممکن است، اشتباه کند. امیدوارم این اتفاق دیگر نیافتد و اگر کسی رنجیده شده واقعا معذرت می خواهم.


سرمربی شاهین بوشهر که تیمش دومین شکست فصل را در دومین بازی تجربه کرد در رابطه با شرایط تیمش در آینده و اینکه یکی از نامزدهای سقوط است، اینگونه واکنش نشان داد: ببینید این حرف شاید بی احترامی به تیم و مجموعه ما باشد. هفته دوم درست نیست بگویید تیم ما سقوط می کند. من به شما و به سوال شما احترام می گذارم ولی دو تیم آسیایی به ما خورده اند. هزینه های آنها چندین برابر ماست. این ها بهانه نیست؛ باید تلاش کنیم. یک تیم اول فصل به بحران می رود؛ یک تیم وسط فصل و یک تیم آخر فصل. امیدوارم ما با یک برد هوادارنمان را خوشحال کنیم و آن چیزی که شما می گویید نشویم. به هر حال 28 بازی مانده و ما می جنگیم تا روزهای خوبی برای ما رقم بخورد. چشم انداز بازی برای ما خوب بوده است.


ویسی در رابطه با هواداران بوشهری که به مشهد آمده بودند، بیان کرد: شاهین در تمام ایران مثل استقلال و پرسپولیس طرفدار دارد. شاید شهرخودرو فقط در مشهد طرفدار داشته باشد ولی تیم ما در سراسر ایران طرفدار دارد. امیدوارم با تلاشی که ما انجام می دهیم، تمام شاهینی ها را خوشحال کنیم.


ویسی در مورد ورزشگاه امام رضا گفت: همه چیز حرفه ای و فوق العاده است. دمشان گرم. امیدوارم در کل ایران چنین ورزشگاه هایی درست کنند. مشهد با این تیم و هواداران، لیاقت این ورزشگاه را دارد.


از ویسی در رابطه با توپ های لیگ هم پرسیده شد که او بیان کرد: وقتی همه می گویند توپ ها خراب است، یک چیزی هست. بیمار نیستند که. به هر حال برنده اعتراض دارد و بازنده هم اعتراض دارد. امیدوارم مسئولان حرف گوش کنند و به شرایط رسیدگی کنند.

دیدگاه‌ها