کد خبر : 1633419 | 07 شهریور 1398 ساعت 22:06 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

در جریان مشکلات استراماچونی نیستم

غفوری: مصدومیت حسینی 15 ثانیه طول کشید

کاپیتان استقلال گفت: اگر دقت کنید ما از هفته قبل خیلی بهتر عمل کردیم.

غفوری: مصدومیت حسینی 15 ثانیه طول کشید

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری بعد از توقف استقلال مقابل فولاد در لحظات پایانی اظهار داشت: با تمام احترامی که برای فولاد قائلم، باید بگویم همه جوره بازی دست ما بود و موقعیت های زیادی داشتیم، اما نمی توانم بگویم چه اتفاقی افتاد. نمی توانم بگویم روی سهل انگاری یا بی تجربگی ثانیه های آخر دروازه مان باز شد.


وی افزود: حتی 5 دقیقه وقت اضافه هم تمام شده بود و بعد ما گل خوردیم. متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم.


مدافع استقلال درباره اعتراض استراماچونی به ادامه دادن بازی توسط داور بعد از وقت های تلف شده اعلام شده، گفت: می گویند حسینی مصدوم شده، اما اگر این اتفاق هم افتاده، فکر نمی کنم بیش از 10، 15 ثانیه وقت تلف شده باشد. باید کارشناسان داوری در این باره نظر بدهند.


غفوری در ادامه بیان داشت: نمی دانم چطور بگویم  بدشانس هستیم. ما ادامه می دهیم و تلاش می کنیم. انشاالله که بهتر می شویم و نتایجمان در شان نام استقلال باشد.


وی در واکنش به حواشی موجود در استقلال و عصبانیت استراماچونی از شرایط گفت: من در جریان مشکلات آقای استراماچونی نیستم. شاید مشکلی باشد یا نباشد. باید از خودشان بپرسید. یکسری صحبت های درون خانوادگی وجود دارد که در همه باشگاهها هست. بالاخره مدیریت، سرمربی و بازیکن تلاش می کنند به شرایط ایده آل برسند.


کاپیتان استقلال در پایان افزود: اگر دقت کنید ما از هفته قبل خیلی بهتر عمل کردیم. انشالله که بتوانیم بهتر باشیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

دیدگاه‌ها