کد خبر : 1633446 | 07 شهریور 1398 ساعت 23:51 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

از هفته پنجم پارس جنوبی واقعی را ببینید

کمالوند: به عشق مردم جم تا الان ادامه دادیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش دیزلی است و زمان می‌برد تا هماهنگی میان بازیکنان صورت بگیرد.

کمالوند: به عشق مردم جم تا الان ادامه دادیم

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 

چند بازیکن را در اختیار نداریم


 خوشحالم که در جم میزبان مسابقه هستیم و امیدواریم فصل خوبی را داشته باشیم. تیم ما اوضاع خوبی از نظر فنی دارد، چند بازیکن را نداریم و گودرزی هم مصدوم شده است ولی تلاش داریم از نفراتی که داریم بهترین استفاده را کنیم.

 

برای هماهنگی نیاز به زمان داریم


شانزده بازیکن از هجده بازیکن بزرگسال سال قبل از ما جدا شدند. به سه تا چهار هفته نیاز داریم که تیم با هم هماهنگ شود. از هفته پنجم چهره واقعی تیم پارس جنوبی را خواهیم دید، مشکل اصلی ما هماهنگی است و امید به آینده داریم و هر چه بازی جلوتر برود اوضاع تیم بهتر می‌شود.

 

تیم ما دیزلی است


در همه سال‌هایی که در لیگ برتر مربی‌گری کردم بدون استثنا نیم فصل دوم بیشتر از نیم فصل اول امتیاز گرفتیم. تیم ما دیزلی است و دیر راه می‌افتد ولی وقتی راه می‌افتد امتیازات خوبی می‌گیرد.

 

قرارداد بازیکن خارجی‌مان کمتر از ۴۰۰ میلیون است


 هزینه‌های تیم سی تا چهل درصد نسبت به فصل قبل کاهش داشته است. قرارداد بازیکن خارجی ما کمتر از چهارصد میلیون تومان است. با رقم‌های بسیار پائینی تیم را بسته‌ایم. دخسوس با نصف قیمت به تیم ما آمد. ده بازیکن  ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی داریم.

 

قول می‌دهم بهتر از سال قبل باشیم


قطعا امسال نسبت به سال قبل بهتر خواهیم شد. قول می‌دهم که امسال از سال گذشته بهتر خواهیم شد.

 

تور دروازه و خط‌کشی اولین ابزار ما است


من سرمربی تیم هستم و گله‌مند هستم از وضعیت زمین، به کسی بی‌احترامی و اهانت نکرده‌ام. اولین ابزار ما زمین است. زمینی که دروازه آن تور ندارد واقعا در شان تیم لیگ برتری نیست. دوست داریم مردم بیایند و بازی ما را نگاه کنند. خواسته معقولی داشتیم که زمین خط کشی شود و دروازه تور داشته باشد.

 

یک تیم پیدا کنید بدون تور دروازه تمرین کند


یک تیم لیگ برتری پیدا کنید که در زمین بدون خط کشی و بدون تور دروازه تمرین کند. ما به خاطر مردم در همین زمین بدون خط‌کشی هم تمرین کردیم. همانطور که تا الان به عشق مردم کارمان را ادامه دادیم.

 

از بومی ها در ترکیب استفاده می‌کنیم


قول می‌دهم که امسال از بازیکنان بومی بیشتری استفاده کنیم. علاقمند هستیم که از ظرفیت‌های بومی به خوبی استفاده کنیم و قول می‌دهیم که تا پایان فصل چند بازیکن بومی دیگر را جذب کنیم.

 

زمان می‌برد تیم مان شکل بگیرد


همه بازیکنان ما تغییر کرده‌اند و مقداری زمان می‌برد که تیم ما شکل بگیرد و از هفته پنجم به بعد شکل اصلی تیم ما را ببینید.

 

در تیم من بازیکن اعتصاب نمی‌کند


حرف ما در تمام این مدت پول نبوده؛ انتظار بازیکنان ما این است که بدانند کی پول می‌گیرند ولی مشخص نبودن زمان پرداخت‌ها نگران‌کننده است و هواداران نگران نباشند و بدانند که بازیکنان ما به خاطر نگرفتن پول اعتصاب نمی‌کنند و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها