کد خبر : 1633459 | 08 شهریور 1398 ساعت 00:47 | 260.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق بارسا عزادار شد

درگذشت دختر 9 ساله لوئیز انریکه (عکس)

لوئیز انریکه، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، با انتشار بیانیه ای تایید کرد که دختر 9 ساله اش، شانا، در اثر بیماری درگذشت.

درگذشت دختر 9 ساله لوئیز انریکه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انریکه که بعد از جام جهانی 2018 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت، مدتی پیش بدون اعلام دلیلی مشخص، از هدایت این تیم کناره گیری کرده بود و اکنون با درگذشت دختر خردسالش مشخص شد که به دلیل درگیر بودن در روند درمان او، چنین تصمیمی گرفته بود.

ابتدا در ماه مارس بود که انریکه اردوی تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار مقابل مالت را ترک کرد و سه ماه بعد، سرانجام از سمتش کناره گیری کرد. در این مدت شایعات زیادی در مورد غیبت او منتشر شد و حتی گفته می شد که خود او با بیماری دست و پنجه نرم می کند اما اکنون مشخص شد که دختر او، شانا، درگیر سرطان بود و به همین دلیل درگذشت.

 

1430451

 

در بیانیه ای که توسط انریکه منتشر شد، آمده است: دختر ما، شانا، بعد از ظهر امروز، در سن 9 سالگی بعد از 5 ماه دشوار مبارزه با استئوسارکوم درگذشت. ما از همه کسانی که در این پنج ماه، ما را مورد لطف قرار دادند، متشکریم و به خاطر درک و همراهی تان تشکر می کنیم.

ما همچنین از کادر بیمارستان سن خوان دو دئو ای سنت پائو برای تعهد و مراقبت شان، از پزشکان، پرستاران و همه کاد درمانی تشکر می کنیم.

دلمان برایت تنگ می شود و هر روز از تو در زندگی مان یاد می کنیم و امیدواریم که تو را در آینده ملاقات کنیم. تو ستاره ای خواهی بود که خانواده ما را هدایت می کند.

در آرامش باشی شانای کوچک

خانواده مارتینز کویِی

دیدگاه‌ها