کد خبر : 1633475 | 08 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن طرد شده آرسنال در آستانه انتقال به بشیکتاش

محمد الننی، هافبک مصری آرسنال که از سوی کادر فنی این تیم مورد بی‌توجهی قرار گرفته در آستانه انتقال قرضی یک ساله به بشیکتاش ترکیه قرار دارد.

بازیکن طرد شده آرسنال در آستانه انتقال به بشیکتاش

به گزارش "ورزش سه"، محمد الننی، هافبک مصری ملی‌پوش آرسنال که از مدتی پیش چندین بار نارضایتی خود را از شرایطش در این تیم و بی‌توجهی کادر فنی به او اعلام کرده بود حالا در آستانه انتقال قرضی به بشیکتاش  ترکیه با قراردادی یک ساله قرار دارد.

 

1430466

 

الننی در فصل جاری در هیچیک از بازی‌های آرسنال حتی در فهرست اولیه این تیم هم حضور نداشته و کاملا مشخص است که بین او و کادر فنی توپچی‌ها تنش وجود دارد. الننی در فصل گذشته هم برای آرسنال تنها 17 بار به میدان رفت که از این تعداد تنها 8 بازی در لیگ برتر جزیره بود.

 

اونای امری سرمربی آرسنال هم هفته پیش اعلام کرد الننی و شکودران مصطفی آزادند که باشگاه را ترک کنند و پیدا کردن تیمی جدید به نفع آنها خواهد بود.

 

در هفته‌های اخیر اعلام شد که چند باشگاه خواهان جذب الننی هستند و در شایعات، گالاتاسارای به عنوان محتمل‌ترین گزینه جذب او مطرح شده بود. اما حالا اعلام شده که ستاره مصری در آستانه پیوستن به رقیب گالاتا، بشیکتاش است و با قراردادی قرضی به مدت یک سال به این تیم ترکیه‌ای خواهد پیوست.

 

دیدگاه‌ها