کد خبر : 1633503 | 08 شهریور 1398 ساعت 12:39 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: امیرمحمد با جسارتش مبارزه انتخابی را برد

مصدومیت‌های رضا یزدانی ما را هم اذیت می‌کند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: سعی می کنیم در چند روز آینده به تصمیم نهایی برسیم و ترکیب را اعلام کنیم.

مصدومیت‌های رضا یزدانی ما را هم اذیت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا محمدی بعد از پایان مسابقه انتخابی وزن 65 کیلوگرم که با پیروزی امیرمحمد یزدانی برابر پیمان بیابانی همراه بود، اظهار داشت: فکر می کنم با نتیجه ای که به دست آمد، جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. این بهترین تصمیم بود که انتخابی بین این 2 نفر برگزار شود. ناچارا کشتی ما باید به سمت این جوان ها برود و هیچ راه دیگری نداریم؛ حتی اگر قرار باشد یک جا هزینه اش را بدهیم. با این حال مطمئن باشید که این جوان ها هم آینده درخشانی خواهند داشت.


وی افزود: من از کشتی یزدانی راضی بودم. فکر می‌کنم نکته برتر او در این مبارزه جسارتش بود که باعث شد پیروز مسابقه شود. با اینکه بیابانی باتجربه تر بود، اما روحیه جنگندگی یزدانی او را برنده کرد. امیرمحمد یزدانی کشتی گیری است که من خیلی پای او ایستادم. همانطور که به پیمان بیابانی میدان دادیم، به امیرمحمد هم فرصت دادیم. او در رده سنی نوجوانان 2 سال کنار ما بود و فکر می کنم آینده خوبی هم دارد.


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره زمان اعلام ترکیب نهایی برای مسابقات جهانی عنوان کرد:‌ هنوز چیزی مشخص نیست. سعی می کنیم در چند روز آینده به تصمیم نهایی برسیم و ترکیب را اعلام کنیم.


محمدی در رابطه با وضعیت رضا یزدانی و مصدومیت های پی در پی او گفت: متاسفانه رضا یزدانی در این مدت دچار مصدومیت‌های زیادی شده که خودش را هم خیلی اذیت کرده است. در 7، 8 ماه گذشته رضا آسیب دیدگی های جدی داشت. اول گوش او عفونت کرد و باعث شد آنتی بیوتیک های قوی استفاده کند و بدنش ضعیف شود. بعد از آن از ناحیه سر آسیب دید و دیروز هم که از ناحیه چانه دچار جراحت شد. واقعا شرایط او سخت است. معتقدم باید شان و جایگاه رضا یزدانی حفظ شود، اما متاسفانه شرایط او چندان خوب نیست. او هر بار که آمده خوب تمرین کند، یک آسیب دیدگی جدید سراغش آمده است. ما هم با این مصدومیت های رضا یزدانی اذیت می شویم. امیدوارم که این آسیب دیدگی ها دیگر سراغ او نیاید.


وی در پایان افزود: همین مصدومیت های کوچک چند روز رضا یزدانی را عقب می اندازد. چند روز طول می کشد تا او به تمرینات برگردد و مهمتر از همه این است که یک کشتی گیر بتواند تمرین جدی کشتی انجام دهد. متاسفانه چند روز دیگر هم رضا عقب افتاد و باید ببینیم که وضعیتش چه می شود.

دیدگاه‌ها