کد خبر : 1633518 | 08 شهریور 1398 ساعت 13:09 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در اعزام رضا یزدانی به جهانی 2019

بدشانسی‌های پلنگ جویبار تمامی ندارد(عکس)

رضا یزدانی بار دیگر در جریان تمرینات تیم ملی کشتی آزاد مصدوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 2 سال دوری از تیم ملی از سال گذشته رضا یزدانی تصمیم گرفت بار دیگر شانس خود را برای رفتن روی سکوی جهان و المپیک امتحان کند.


این آزادکار باتجربه که همین چند روز قبل 35 ساله شده، با وجود حضور مستمر در تمرینات تیم ملی در ماههای اخیر با بدشانسی های زیادی مواجه شده است.


با اینکه یزدانی در انتخابی تیم ملی حریف اصلی خود یعنی علی شعبانی را شکست داد، اما کادرفنی تصمیم گرفت پلنگ جویبار به تورنمنت گرجستان برود و بازهم محک بخورد. یزدانی در فاصله چند روز مانده به اعزام به بهانه عفونت گوش خود و مصرف آنتی بیوتیک اعلام کرد به تورنمنت گرجستان نمی رود.


غیبت او در تورنمنت گرجستان اعزام او به جهانی 2019 قزاقستان را به اماواگر کشید. چند روزی گذشت که رضا یزدانی در جریان تمرینات با شکستگی از ناحیه سر مواجه شد و چند روزی مجبور بود به خاطر این مصدومیت سبک تر تمرین کند.


حالا در فاصله کمتر از 20 روز تا مسابقات جهانی یزدانی بار دیگر دچار آسیب دیدگی شده است. او دیروز در جریان تمرینات از ناحیه چانه دچار پارگی شد. بعد از انتقال یزدانی به بیمارستان پزشکان چند بخیه برای رفع مصدومیت او به چانه اش زدند؛ اتفاقی که بازهم او را چند روز از تمرینات سنگین دور می کند.


باید دید این مصدومیت های سریالی در آخر به خط خوردن رضا یزدانی از ترکیب تیم ملی کشتی آزاد منجر خواهد شد یا او می تواند بعد از چند سال این رقابت ها را تجربه کند.

 

1430523

 

دیدگاه‌ها