کد خبر : 1633542 | 08 شهریور 1398 ساعت 14:25 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین‌طبع: توانایی بردن پورتوریکو را داریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر روز خوب ما باشد و از حداکثر توانایی خود استفاده کنیم،‌ توانایی شکست دادن پورتوریکو را داریم.

شاهین‌طبع: توانایی بردن پورتوریکو را داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره شرایط تیم ملی ایران برای آغاز جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین گفت: جا دارد از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون بسکتبال تشکر کنم که در مسیر آماده سازی تیم ملی از هیچ حمایتی دریغ نکردند. الان بازیکنان شرایط خوبی دارند. باید این موضوع را اعلام کنم که در حال حاضر ملی پوشان آماده حضور در بازی فردا (شنبه) ۹ شهریور ۱۳۹۸ هستند و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

 

او درباره بازی فردا (شنبه) ۹ شهریور برابر پورتوریکو نیز اظهار کرد: این بازی برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم پورتوریکو تیم کم تجربه‌ای نیست. با این حال ما نیز بازیکنان باتجربه و جوان خوبی داریم که آماده حضور در بازی فردا هستند. امیدوارم با دعاهای مردم عزیز ایران بتوانیم از بازی فردا سربلند خارج شوم. 

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره شانس صعود ایران از گروه و برد برابر پورتوریکو گفت: همه ۳۲ تیمی که در جام‌جهانی حضور دارند بهترین‌ تیم‌های جهان هستند. آنالیز خوبی روی رقبا خصوصا هم گروهی‌های خود داشته‌ایم. مطمئنا کار سختی داریم اما اگر همه توانایی خود را به کار بگیریم و روز خوب ما باشد، قطعا توانایی برد برابر پورتوریکو و صعود از گروه را داریم.

 

او تاکید کرد: باید بازی خوبی ارائه کرده و از حداکثر توانایی‌های خود استفاده کنیم. همچنین باید با روحیه و انگیزه بالا در زمین حاضر شویم تا به برتری برسیم. امیدوارم نتیجه قابل قبولی را از این دیدار کسب کنیم.

 

دیدگاه‌ها