کد خبر : 1633561 | 08 شهریور 1398 ساعت 15:48 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

فغان سرمربی ایتالیایی از فغانی و بدشانسی

زمان علیه استقلال و استراماچونی!

تیم فوتبال استقلال با دو اتفاق تکراری لیگ نوزدهم را با نتایجی ضعیف آغاز کرده است.

زمان علیه استقلال و استراماچونی!

به گزارش "ورزش سه"،  استقلال در شرایطی روز گذشته پای به دیدار با فولاد گذاشت که بسیاری معتقد بودند این تیم می‌تواند با پیروزی برابر حریف جنوبی خود از فشار نتیجه نگرفتن ابتدای فصل خارج شود و به روزهای خوب خود با استراماچونی برگردد.

 

استقلال با گل دقیقه ۵۴ فرشید اسماعیلی از حریف خود پیش افتاد و همه چیز داشت به نفع آبی‌ها پیش می‌رفت تا دقیقه ۹۶ جایی که آبی ها بعد از وقت تلف شده از فولاد گل دریافت کردند تا شانس اولین پیروزی خود در لیگ نوزدهم را از دست بدهند.

 

 

بعد از این گل استراماچونی و دستیارانش به شدت به علیرضا فغانی داور بازی معترض بودند و اعتقاد داشتند که وقت بازی تمام شده بود و دلیلی نداشت که داور بازی بیش از وقت های تلف شده بازی را ادامه بدهد.

 

این دقیقا همان اتفاقی بود که در بازی با ماشین سازی هم برابر استقلال تکرار شد، جایی که در دقیقه 95 اتابک زاهدی با یک گل غافلگیر کننده موفق شد دروازه حریف  را باز کند و سه امتیاز بازی را به حساب ماشین سازی واریز کند.

 

 

هرچند استقلال در دو بازی اول خود نتایج دور از انتظاری داشته اما نباید از این نکته غافل شد که آبی‌ها بدشانس هم  بوده اند چرا که در هر دو بازی در ثانیه های پایانی دروازه شان باز شد و از کسب سه و یک امتیاز این 2 بازی محروم شدند تا حالا استقلال استراماچونی در پایان هفته دوم لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده باشد.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها