کد خبر : 1633584 | 08 شهریور 1398 ساعت 17:27 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: زلاتان اگر جدی است به من زنگ بزند

اوله گنار سولسشر بازگشت زلاتان به منچستریونایتد را دور از ذهن می داند ولی گفت که اگر ستاره سوئدی جدی است، می تواند زنگ بزند.

سولسشر: زلاتان اگر جدی است به من زنگ بزند

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید همچنان برای بازی در لیگ برتر جزیره به اندازه کافی آماده است و می‌گوید منچستریونایتد می‌داند که اگر او را بخواهد، برای پیوستن دوباره به شیاطین سرخ آماده است.

 

 

1430625

 

 

زلاتان در فصل جاری لیگ MLS آمریکا برای تیمش لس‌آنجلس گلکسی درخشان ظاهر شده و تا کنون برای این تیم 22 گل به ثمر رسانده است. زلاتان در سه بازی اخیر این تیم موفق به زدن 6 گل شده و می‌گوید آمادگی فعلی او در لیگ MLS نشان می‌دهد که به راحتی می‌تواند در لیگ برتر جزیره بازی کند.

زلاتان در گفتگو با خبرنگاران و در حالی که لبخند بر لب داشت گفت:« من به راحتی می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم. پس اگر یونایتد مرا می‌خواهد همینجا هستم.»

 

 

1423769

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در واکنش به این اظهارنظر زلاتان گفت:« اگر او 28 ساله بود، شاید می شد ولی ماه بعد 38 ساله می شود و این تفاوت بزرگی است. زلاتان روزهای بسیار خوبی در یونایتد داشت و هنوز می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. البته متاسفانه او اینجا با یک مصدومیت بد مواجه شد. کسی چه می داند؟ اگر زلاتان جدی است، شماره من را دارد و می تواند زنگ بزند. من همیشه از صحبت با او استقبال می کنم؛ با این حال بعید می دانم چنین اتفاقی رخ بدهد. دوران زلاتان در منچستر تمام شده است و گفتم که روزهای خوبی در یونایتد داشت.»

 

زلاتان در 53 بازی برای شیاطین سرخ در همه رقابت ها 29 گل زد و 10 پاس گل داد. او با منچستر قهرمانی لیگ اروپا و جام حذفی فوتبال انگلیس را نیز تجربه کرد.

 

دیدگاه‌ها